Следващата филмова седмица (31.05 - 06.06) събуждаме детското в себе си с вълшебни филми и празнични изненади за Деня на детето в Cineland Bulgaria Mall. 🎬✨👧👦
Отличеният с награда „Еми” комедиен сериал „Майк и Моли” ще направи телевизионната си премиера в български ефир на 2 октомври по bTV Comedy. Епизодите ще се излъчват всеки делник от 15:00 и 23:00 часа. Поредицата е любовна история от създателите на „Двама мъже и половина” - Марк Робъртс и Чък Лори. Сюжетът се върти около двама души – колкото обикновени, толкова и необикновени, които винаги са се предпазвали от емоции и са разчитали на способността да гледат шеговито на живота. Сега, с взаимната си подкрепа и с помощта на срещата на Анонимните чревоугодници, където се запознават, те трябва да се научат да се доверяват един на друг. Но влюбването не е лесна задача, особено когато си заобиколен от приятели и роднини, които са твърде близо и твърде упорити.Майк Бигс (Били Гардел) е добродушен полицай, който искрено иска да отслабне. Партньор на Майк е Карл Макмилан. Той е слаб бърборко, който насърчава Майк по пътя към отслабването и романтиката. Един ден Майк среща Моли Флин (Мелиса Макарти), симпатична и пухкава учителка с добро чувство за хумор. За Моли не е лесно да се фокусира върху интелигентните решения, докато живее със сексапилната си по-голяма сестра Виктория (Кейти Миксън) и майка им Джойс.Майк и Моли се срещат на най-неочаквани места. Сега те са на път да разберат накъде ще ги отведе стремежът им за общуване... ... още »
Сексът продава. Този неоспорим факт влияе силно върху много индустрии. Например вече всички сме свикнали всеки втори продукт да се рекламира от сексапилна разголена жена, без значение дали става дума за вафли, бельо, моторни масла или кисело мляко.Но какво е мястото на секса в киното? Много провокции добавят еротични сцени с единствената цел да грабнат вниманието на повече зрители, други се базират изцяло на секса, а трети успяват да направят тези сцени логична и пълноценна част от развитието на сюжета. Колкото повече остава за въображението на зрителя, толкова по-добре. Или пък не точно.Докато се чудите дали да се съгласите с нас, разгледайте колекцията от нашите любими секси сцени.Разходка смърт – Танцът на ПеперудкатаТарантино успява да придаде характерен привкус и особен чар на всяка ситуация, която вече сте виждали на екрана. “Разходка смърт”, неговата половина от съвместния проект с Робърт Родригес, също не прави изключение. Групата момичета, които са излезли да се позабавляват не са класическите съвършени красавици в лъскав бар, а три шумни и самоуверени момичета в… нещо като кварталната кръчма. Къде идва секси моментът? Напълно неочаквано за неподготвения зрител, хумористичната история за мъжки момичета, коли и убийства съдържа чувствена и запомняща се сцена.“Пеперудката“, наречена така заради предизвикателство от нахаканата й приятелка, се оказва принудена да танцува в скута на особняка Майк. Премреженият поглед, небрежното облекло и сластните движения на Ванеса Ферлито, която изпълнява ролята, са нещо, което не сте виждали преди.виж видеото ТУК Първичен инстинкт – РазпитътМалко неща са толкова трудни, колкото определянето на най-секси моментът от този филм, а не бихме могли да посочим цялата лента в тази класация, така че се спряхме на сцената с разпита на Катрин.Има сцени от тази класика, в които виждаме далеч по-пикантни детайли, но разпитът в полицията е вълнуващ точно, защото не е една от тях. Леденото хладнокръвие и самоувереният характер на мис Трамел тук са във върховата си форма. Елегантното (и оскъдно) облекло допълват картинката, а гледката на кръстосващите се крака на Шарън Стоун е една от тези, които остават запечатани за дълго в съзнанието на всеки мъж.виж видеото ТУККой натопи заека Роджър? – Изпълнението на Джесика РабитСпоред нас Джесика Рабит е най-сексапилният анимационен герой в историята на киното и вярваме, че ще се съгласите с нас. Ако смесването на анимирани персонажи и живи актьори ви се вижда глуповата и аматьорска практика, просто погледнете сцената по-долу и си помислете пак.Джесика е олицетворение на класическия холивудски идеал за сексапил. Пищните й форми в емблематичната розова рокля, съблазнителните движения и мекият тембър на гласа й имат потенциала да превърнат нейната Why don’t you do right? във вашата нова любима песен.виж видеото ТУКОт здрач до зори – Салма Хайек и питонътАко екзотичната атмосфера в бара не ви е достатъчна, добавете бавна ритмична музика, алкохол, светлини, пламъци… и еротична танцьорка.Пищната Салма Хайек е в оскъдно бельо и екзотични аксесоари. Нищо ново под Слънцето дотук, но основният коз на нейния танц е елементът на опасност – огромният питон албинос, чиито движения са съвършено синхронизирани с тези на красавицата. Властното и безстрашно поведение на танцьорката е почти толкова вълнуващо, колкото извивките на тялото. Почти.виж видеото ТУКЧерен лебед – Нина и ЛилиБалерините са кльощави, недоспали и изтерзани от репетиции момиченца, нали? Не и тези балерини. Мила Кунис и Натали Портман споделят изключително секси сцена в психологическата драма на Аронофски.Освен очевидното – интимността между две красиви млади жени, интерес и вълнуващ е контрастът между невинността и желанието за независимост на Нина и бунтарската и мрачна природа на самоуверената Лили. Напрежението между тях ескалира в друг вид опустошителна енергия, както можете да се убедите сами малко по-долу.виж видеото ТУКМъжът, който плачеше – Край огъняДраматичната среща на младото и объркано момиче, което търси баща си (Кристина Ричи) и страстния и артистичен мъж, обвит в мистерия (Джони Деп) сама по себе си може да предизвика любопитството на всеки киноман.Но когато тази среща обещава изпепеляваща страст, кръгът на заинтересованите със сигурност се разширява. Неопитната и невинна Сузи се отдава на властния и чувствен Цезар, създавайки мистериозната и провокираща въображението сцена, която предполагаме, че ще гледате след малко.виж видеото ТУКТялото на Дженифър – Спалнята на НийдиНяма да коментираме как са интерпретирани митологичните мотиви и доколко харесваме демоничните изпълнения в тази черна комедия. Но има една кратка, но гореща сцена, към която имаме особен афинитет.Нийди (Аманда Сейфрид) заварва Дженифър (Меган Фокс) в спалнята си. След първичния шок следва страстна целувка, която виждаме от близо и в детайли. Тук отново има силен контраст между двете героини – Нийди е земна и свита, а стайлингът й напомня най-много на (сладка) зубърка, докато Дженифър е класическата палава мажоретка – нямаме нищо против това конкретно холивудско клише.виж видеото ТУКДесперадо – На свещиСалма Хайек, Антонио Бандерас и светлина от свещи. Каквото и друго да кажем, ще е излишно. Двамата актьори са олицетворение на идеалите за красота, свързани със страстните латино типове.Освен първичното визуално удоволствие от сцената, впечатление прави и страхотната химия между тях – двамата създават сцена на истинска любов и страст, нещо, което малко филми ни предлагат.виж видеото ТУКМистър и Мисис Смит – Страст и хаосДвама световно известни секс символи са напълно достатъчни за успешна еротична сцена, но тук ще видите нещо повече. Скучната връзка между двамата герои се разбива на парчета, когато разбират за тайните, които са крили един от друг.Чувството за предателство и желанието за отмъщение ескалират в стихийна страст, която успява да върне изгубеният пламък в сексуалния им живот и да наелектризира действието на екрана.виж видеото ТУКот Калина Иванова ... още »
Напълно очаквано премиерния триизмерен екшън “Заразно зло: Възмездие” успя да заеме лидерската позиция в родния бокс офис. За първия си уикенд петия филм от известната зомби-поредица с Милa Йовович е натрупал 78 866 лева, което въпреки че му позволи да оглави класацията е всъщност скромно постижение, особено на фона на постиженията на предишната част “Заразно зло: Живот след смъртта”. През 2010-та година “Живот след смъртта” дебютира с приходи от 133 579 лева и приключи българското си представяне с обща сума от близо 600 хиляди лева.Стартовите приходи на “Възмездие” са очевидно по-слаби и ако в следващите две седмици няма по-голям приток на зрители лентата едва ли ще успее да подобри постижението на предшественика си. Поредицата “Заразно зло” е достатъчно популярна в България и първоначалния интерес към петата част определено не е толкова голям колкото се очакваше и приличната рекламна кампания изглежда не е спомогнала за привличане на по-голям брой зрители. Разбира се, все още има достатъчно време и “Заразно зло: Възмездие” може да набере нужната скорост и да завърши с прилични резултати. При всички положения обаче, филма няма да има сили да се съревновава с големите тазгодишни екшън-хитове “Отмъстителите 3D” и “Черният рицар: Възраждане”.Лидерът от миналата седмица “Камбанка и тайната на крилете” сега застава на втора позиция със спечелени за близо две седмици 184 391 лева. В повечето останали страни филма не се сдоби с киноразпространенине, но продължаващия огромен интерес на родната публика към триизмерните анимации е със сигурност главната причина поради която дистрибуторите са решили да пуснат лентата по тукашните кина. В сравнение с приходите на “Ледена епоха 4: Континентален дрейф” и “Храбро сърце”, спечеленото до момента подсказва, че “Камбанка и тайната на крилете” все пак ще бъде сметнат със сравнително приличен резултат. До една седмица триизмерната анимация ще надмине границата от 200 хиляди лева.Трети в класацията е българския “Пистолет, куфар и 3 смърдящи варела”, който за две седмици по кината е натрупал общо 153 415 лева. Още след премиерата на лентата се разбра, че тя няма да може да се нареди сред големите български хитове въпреки, че е от този тип родни заглавия, които са направени за възможно най-широката публика. Подобно на “Камбанка и тайната на крилете” филма на режисьора Георги Костов ще завърши със сравнително прилични приходи, но със сигурност няма да бъде запомнен като един от големите тазгодишни хитове. Най-вероятно “Пистолет, куфар и 3 смърдящи варела” ще се нареди до “Корпус за бързо реагиране” и “Стъпки в пясъка” (скорошни български ленти с приходи от малко над 300 хиляди лева), които не поставиха рекорди в бокс офиса, но които и не бяха бокс офис разочарования като “Лора от сутрин до вечер” например.“Опасна плячка”, един от двата филма на режисьора Саймън Уест в топ 10, е на четвърто място. За първия си уикенд в България премиерния екшън-трилър е спечелил общо 22 632 лева – скромен старт, който едва ли изненадва някого. Въпреки участието на звездата Никълъс Кейдж, който продължава да се радва на значителна популярност в България, “Опасна плячка” си остава един от многото непретенциозни екшъни на студиото Millennium Films, който не предоставя нещо, което публиката не е виждала преди и в комбинация с липсата на прилична реклама това логично довежда до слаб стартов уикенд. Никой разбира се не е очаквал това заглавие да натрупа огромни приходи и затова представянето до момента е напълно логично. Феновете на Кейдж и “чистите”, непретенциозни екшъни ще посетят или вече са посетили кината, но филма няма шанс да привлече по-голяма публика и бъде запомнен като приличен бокс офис успех.Шпионският “Наследството на Борн” заема пета позиция със спечелени за един месец в България 406 312 лева. Поради липсата на лицето на франчайза Мат Деймън първоначалните очаквания относно представянето на филма на Тони Гилрой не бяха големи. Нарастващата популярност на Джеръми Ренър обаче и добрата предварителна реклама помогнаха на “Наследството на Борн” и лентата намери своята публика. Филмът оглавяваше родния бокс офис в продължение на две седмици и сега може да се похвали със стабилни приходи за продукция, която не се разпространява в триизмерен формат. Преди да бъде свален от екран “Наследството на Борн” със сигурност ще надмине границата от половин милион лева.“Ледена епоха 4: Континентален дрейф” е на шесто място в класацията. Със спечелените за 12 седмици 2 573 287 лева триизмерната анимация подобри постижението на предшественика си от 2009-та година (2 572 555 лева) и се превърна в най-успешния анимационен филм сдобил се с широко киноразпространение в България. Що се отнася до родната публика, “Ледена епоха” е без съмнение най-популярния анимиран франчайз в момента и скоро едва ли ще се появи анимационна лента, която да регистрира по-добри резултати от “Континентален дрейф”. В световен мащаб, 3D-продукцията е натрупала общо 837,887,719 долара.Високобюджетната анимация на студиото Пиксар “Храбро сърце” заема седма позиция със спечелени за осем седмици 1 004 215 лева – повече от добро постижение за оригинално заглавие, което не е свързано с вече изградена поредица. Триизмерният филм е от този тип заглавия за които още преди премиерата се знае, че ще привлекат много българи в кината. Интересът на тукашната публика към мащабните триизмерни анимации продължава да бъде голям и доброто представяне на “Храбро сърце” доказва, че не само анимационни продължения като “Ледена епоха 4: Континентален дрейф” могат да регистрират сериозни финансови постъпления в България. Лентата остави зад гърба си мащабни блокбастъри като “Черният рицар: Възраждане” и “Невероятният Спайдър-мен” и със сигурност ще е на едно от челните места в класацията за най-успешните филми на 2012-та година.Екшънът със Силвестър Сталоун “Непобедимите 2” застава на осмо място като за пет седмици е спечелил общо 471 440 лева. След добрия си старт приключенският екшън бързо изгуби набраната скорост и с все по-бавни стъпки се доближава до границата от половин милион лева. Снимките в България осигуриха на филма на Саймън Уест безплатна реклама в продължение на месеци и затова може да се каже, че предварителните очаквания бяха за малко по-добро представяне в бокс офиса. Добрата новина за втория “Непобедимите” е че все пак ще може да надмине предшественика си, който преди две години завърши представянето си с приходи от малко над 500 хиляди лева. В световен мащаб, “Непобедимите 2” е натрупал над 284 милиона долара.“Гепи и бегай” е на предпоследната девета позиция със спечелени за две седмици 59 449 лева. Филмът тръгна по кината на практика незабелязано и имайки в предвид, че подобни заглавия постигат по-добри успехи на DVD и Blu-ray пазара очакванията бяха именно за скромни постижения в бокс офиса. Точно както “Опасна плячка” “Гепи и бегай” е непретенциозно заглавие, което разчита основно на популярността на актьора от “Последният ергенски запой” Брадли Купър. Това обаче изглежда не е било достатъчно за да бъде привлечено вниманието на български зрител. “Гепи и бегай” няма да може да набере по-голяма скорост в следващите седмици и ще се превърне в поредния непретенциозен филм минал по кината почти незабелязано.Пиперливата комедия с Марк Уолбърг и Мила Кунис, “Приятелю, Тед”, застава на десета позиция в класацията с натрупани за седем седмици 440 840 лева. Преди премиерата никой не го очакваше, но филма за говорещото плюшено мече се превърна в напълно задоволителен бокс офис хит не само в България, но и в останалата част от света. Още по изненадващ е и факта, че “Приятелю, Тед” успя да изпъкне на фона на няколко големи и скъпи екшън-филм за които се смяташе, че ще засенчат напълно конкуренцията. Продукцията на режисьора Сет Макфарлън си спечели славата на един от най-изненадващите хитове в световен мащаб, а от студиото Юнивърсъл Пикчърс оповестиха преди няколко седмици, че ще бъде направена и втора част. ... още »
Въпреки множеството спънки и разногласия между актьорите, двамата режисьори и студиото Уорнър Брос, продължението на известната комедия “От глупав по-глупав” все пак ще бъде направено. Стартът на снимките на подготвяната от повече от десетилетие продукция беше отлаган многократно, но преди един месец режисьорите Питър и Боби Фарели увериха, че този път всичко протича по план и снимките ще стартират в началото на идващата пролет.Джеф Даниълс ще се завърне отново в ролята на добродушния Хари Дън, а след дълги преговори екранния му партньор Джим Кери, който по-рано тази година публично изрази недоволството си от начина по който Уорнър Брос се отнасят към проекта, също бе потвърден за участие от продуцентите и режисьорите. Кери, разбира се, ще се превъплъти за втори път в образа на винаги забъркващия се в неприятност Лойд Кристмас.Освен режисьори на “От глупав по-глупав”, Питър и Боби Фарели са и негови сценаристи и малко по-рано днес на общата им страница в Туитър те заявиха, че дълго подготвяния сценарий на комедийния филм е вече почти завършен:“Почти готови сме със сценария на филма. Смятаме, че ще го харесате.”Заедно с информацията за сценария двамата режисьори оповестиха, че официалното заглавие на продължението ще бъде “Dumb and Dumber To”. За момента единственото което се знае за сюжета е че един от двамата главни персонажи се е сдобил с дете, което има проблеми с бъбреците. Това ще бъде и катализатора на действието в бъдещата лента, чиято история ще се развива 20 години след събитията от първия филм. Според последната информация от студиото Уорнър Брос, кастингите за останалите роли вече са започнали, но все още не се разкриват никакви имена.В момента Джим Кери се снима в продължението на комиксовия филм “Шут в г*за”, а Джеф Даниълс продължава да работи по сериала “Нюзрум”. След като приключат със задълженията си по тези продукции те ще се насочат директно към “Dumb and Dumber To”. Освен изпълнител на една от главните роли Кери ще бъде и продуцент на лентата заедно с Питър и Боби Фарели.Световната премиера на дългоочакваното продължение ще се състои през 2014-та година. Точната дата все още не е определена. ... още »
Адана е един от големите градове в централна южна Турция, разположен близо до границата със Сирия, на 60 километра от Средиземно море и само на 3 часа път до неземната Кападокия. Градът, световноизвестен с уникалния Адана кебап, е център на производството на памук, откъдето идва и наградата на фестивала – „Златен памук“. Но Адана е и градът на легендата на турското кино Йълмаз Гюней, носител на "Златна палма" от Кан с шедьовъра си „Път“ (1982). Първото издание на кинофестивала в Адана е от 1969 година. Оттогава основната програма е посветена на новото турско кино. През последните години Адана е сериозен конкурент на фестивала в Анталия, който традиционно се провежда през октомври и е смятан за витрина на турското кино пред света.С прецизна селекция и със сериозен награден фонд Адана започва да измества значението на Анталия, изискваща филмите да са национална премиера, и все повече водещи турски режисьори предпочитат да се конкурират за добре подплатената финансово награда „Златен памук“.От 5 години международната програма на фестивала се координира от Ахмет Бояджиоглу и Башак Емре, създателите на пътуващия „Фестивал на колела“ и лицата на промоцията на новото турско кино по света. Благодарение на техния топъл и личен подход павилионите на Турското кино на международните филмови пазари са най-гостоприатните и предпочитани места за срещи на професионалистите.Неслучайно сред гостите бяха представители на водещи кинофестивали по света и журналисти от елитни издания за кино. Като резултат тази година фестивалът организира за първи път „Адана Базар“ на новото турско кино, на който бяха представени 17 нови филма в незавършен вид.Националният конкурс в Адана тази година включи 14 филма. 7-членно жури, предсетателствано от известния турски режисьор, живеещ в Италия, Ферзан Озпетек („Прозорецът отсреща“, „Харем соаре“), сред което се открояваха още актьорите Нежат Ишлер („Яйце“ на Семих Капланоглу, „Откраднати очи“ на Радослав Спасов) и Юргюл Йешилджей („На прага на Рая“ на Фатих Акин), и продуцентката Зейнеп Йозбатур Атакан („Имало едно време в Анадола“) раздаде над 15 награди.Голямата награда с парична премия от близо 160 000 евро отиде при „Гласът на баща ми“ на Орхан Ешкильой и Зейнел Доган, драма в контекста на турско-кюрдския конфликт. Авторите, както и други призьори и почетни гости, използваха трибуната на фестивала да призоват за мир в региона, в който ежедневно загиват войници от двете страни на границата.Другите главни награди взеха „Сегашно време“ на Белмин Сьолемез (специална награда на името на Йълмъз Гюней), „Познаваш ме“ на Йънан Темелкюран (специална награда на журито) и „Наблюдателница“ на Пелин Ешмер (награда за режисура).Големите фаворити Йешим Устаоглу („Араф – някъде по средата“) и Зеки Демиркубуз („Отвътре“) бяха отличени с актьорски награди за своите филми, но в професионалните среди остана впечатлението, че актуалният политически контекст измести изкуството на голямото кино.Илиана Китанова ... още »
След големия успех на последното издание на „So Independent Film Festival” в Ню Йорк, което се проведе в киното на Робърт Де Ниро - „Tribeca Cinemas” през февруари, идва ред и на третото издание на фестивала в София.Тази година фестивалът ще се проведе между 25 октомври и 04 ноември в залите „Люмиер“, „Дом на киното“, „Синема Сити, "Евро-Български културен център" и „Зала 1“ на НДК. Филмите ще са двойно повече от миналата година – 45, като ще бъдат представени най-новите, най-награждаваните и най-впечатляващите заглавия от фестивалите “Sundance“ и “Tribeca”.„Ще предоставим възможност на зрителите да видят най-добрите филми от двата най-големи фестивала за независимо кино в Америка, заглавия, които могат да бъдат видяни само в рамките на фестивала. Освен тях, ще видят и филми от фестивалите в Торонто, Кан и Берлин“, споделя Жана Караиванова, артистичен директор и основател на „So Independent“. Две съпътстващи програми обогатяват фестивала – „Майстори на независимо кино“ и „Архитектура и дизайн“, който е в партньорство с „Architecture and Design Film Festival NY”.Освен богатата филмова програма, „So Independent“ е фестивалът в България, който среща публиката с едни от най-големите имена от независимото кино на САЩ - продуценти, режисьори и други представители на американската кино индустрия идват у нас за да изнасят лекции, да водят семинари или, за да представят филмите си пред родната публика в рамките на “So Academy”. „Нашата цел не е само да съберем интересни заглавия, които публиката ще има възможност да гледа в рамките на 10 дни, а и да запознаем хората със спецификите на правене на кино, да срещнем двете индустрии, Американска и Българска. Желанието ни e младите творци в България да могат да се видят с доказали се професионалисти в кино бизнеса“, допълва Жана Караиванова.Със своите издания всяка година в Ню Йорк и София, „So Independent Film Festival“ е еднинственият фестивал в Югоизточна Европа, с годишно участие на двата Континента. Мисията на фестивала, е да установи културна връзка между България и Америка, да подпомогне обмена на професионализъм и работа във филмовите продукции, да популяризира българската култура в Съединените Щати и независимата американска култура в България.Подробности около програмата и заглавията на фестивала очаквайте в следващите дни. ... още »
Следващото филмово редизвикателство за Никол Кидман е ролята й на Грейс Кели в новия филм на Оливър Деън (режисьор на "Едит Пиаф: Животът в розово" от 2007 с Марион Котияр) „Grace of Monaco". Актрисата, която ще се превъплъти в образа на принцеса Грейс, ще си партнира заедно с Тим Рот, който ще влезе в ролята на принц Рение III.Кидман се присъедини към актьорския състав на продукцията, чиито снимки се провеждат във Victorine Studio в Ница, където през 1955 г. Алфред Хичкок снима самата Грейс Кели и Кари Грант във филма „Да хванеш крадец".В лентата на Деън участват още Паз Вега в ролята на Мария Калас и Роджър Аштън-Грифитс като Хичкок. Британският актьор и бивш оперен певец е третият артист, превъплъщваващ се в образа на режисьора след Тоби Джоунс в „The Girl" (разказващ за сексуалния тормоз над Типи Хедрен от страна на Хичкок) и Антъни Хопкинс в „Хичкок", проследяващ историята около заснемането на „Психо"."Grace of Monaco" е написан от Араш Амел и фигурира в прословутия Черен списък от потенциално успешните холивудски сценарии. Действието във филма се развива през 1962 г., когато принцеса Грейс изживява личностна криза.Шест години след сватбата си с принц Рение III, принцесата се опитва да помири минало и настояще. Тя е разкъсвана между носталгията към предишния си живот на филмова звезда и настоящата й роля на съпруга на принц и майка на две деца, изпълнена с куп отговорости.Когато отказва на предложението на Хичкок да се завърне към холивудската си кариера, тя изживява дълбока криза именно в момента, в който принц Рение III се опитва да модернизира Монако, намиращо се под натиска на френското правителство в лицето на Шарл дьо Гол.Никол Кидман има стабилен опит в превъплъщаването в действителни персонажи, достатъчно е да се споменат ролите й като Вирджиния Улф („Оскар" за женска роля), Марта Гелхорн и Даян Арбъс. Това прави очакванията към новия филм на Деън доста големи. ... още »