Изпитайте адреналина на волейбола с високи залози в "Haikyu!! The dumpster battle"! 🏐 Присъединете се към Мечо Пух и приятели в мистериозно приключение в "Мечо пух 2: кръв и мед"! 🐻🍯 Впуснете се в магическо пътешествие с "Училището на магическите животни" и открийте силата на приятелството и магията. Не пропускай! Грабни своите билети сега и създавай спомени в Cine Grand! 🍿🎥
Американската актриса Дженифър Анистън прие предложението за брак, направено й от нейния приятел - актьорът и сценарист Джъстин Теру, съобщават източници, позовавайки се на списание „Пийпъл"."Джъстин Теру имаше рожден ден в петък. Той получи прекрасен подарък, когато неговата приятелка Дженифър Анистън прие предложението му да се омъжи за него", съобщи агент на актьора, цитиран от АФП.Двамата се запознаха на снимачната площадка на филма Wanderlust (Страст към пътешествия) и имат връзка от около година. Датата на сватбата не се съобщава. ... още »
През 2005-та година, веднага след премиерата на готическата анимация “Булката труп”, продуцент-режисьора Тим Бъртън заяви, че планира да направи римейк на собствения си късометражен филм от 1984-та година, “Франкенкуче”. Сега, седем години по-късно, работата по осъвременената пълнометражна версия на “Франкенкуче” вече е към края си, а напълно завършения филм ще тръгне по българските киноекрани в първите дни на 2013-та година. Анимационната продукция ще отбележи втория път, след хита “Алиса в страната на чудесата”, в който филм на Тим Бъртън ще се разпространява в триизмерен формат. Действието на “Франкенкуче”, който както се подразбира е отчасти вдъхновен от култовия роман на Мери Шели “Франкенщайн”, се развива в обикновено американско предградие, а историята разказва за младия изследовател Виктор, който решава да използва знанията си и наличните инструменти за да върне отново към живот наскоро починалото си домашно куче Спарки. По думите на Тим Бъртън, предстоящата триизмерна анимация ще предложи на зрителите доста приятни изненади и неща които не са били показвани досега в анимационни продукции.Бъртън: “Бих искал да говоря за всяка отделна сцена от филма, но това е проклятието да дискутираш творбите си преди премиерата. Трябва да си държиш устата затворена когато стане дума за по-конкретни детайли и сцени. На повърхността изглежда, че “Франкенкуче” е проект който бих могъл да направя с лекота понеже визуалия стил напомня на предишните ми филми, но истината е, че това беше един от най-трудните филми по които някога съм работил. Целта ни беше да предоставим на зрителите много изненади и любопитни моменти, които те не биха очаквали да видят в анимационен филм. Затова, още от самото начало аз исках всеки един персонаж който се появи на екран да бъде запомнен. Всеки един. Независимо колко дълго е екранното му време. “Франкенкуче” се отличава по това и че е един много личен за мен филм. Не само повечето герои са базирани на учители и ученици от детството ми, но и самата история произтича от деня когато моето куче почина и аз бях принуден да приема факта, че то никога няма да бъде с мен отново. Всеки който е преживял загуба на куче знае колко тежко е чувството. В моя случай, а и знам че при много други хора е така, не ставаше дума просто за домашен любимец, а за приятел който е бил винаги до мен в продължение на години. И когато изгубиш този приятел, особено на детска възраст, се чувстваш все едно си изгубил роднина. Спомням си как исках някак си да го върна отново към живот и то да бъде винаги с мен. От това преживяване се роди идеята за “Франкенкуче”.Когато правиш анимационен филм тези дни трябва наистина да си напънеш мозъка за да се отличиш от останалите заглавия от този жанр. За “Франкенкуче” основата беше късометражния ми филм от 84-та година, но това не значи, че работата бе по-лека. Всеки кадър в този филм си беше истинско предизвикателство и всички от екипа наистина се потрудиха здраво за да се получи нещо наистина невиждано досега. Но смятам, че всичко си е заслужавало и се надявам, че хората ще бъдат впечатлени когато гледат “Франкенкуче” в триизмерен формат.”За озвучаването на главните персонажи, Бъртън е привлякъл актьорите Мартин Шорт, Катрин О’Хара и Уинона Райдър. Любопитно е да се отбележи, че освен озвучаването на героинята Елса ван Хелсинг, Райдър се е съгласила да участва и в композирането на саундтрака на “Франкенкуче”, в партньорство с изпълнители като Керън О, Робърт Смит и членовете на бандата “Neon Trees”. Сценарият на чернобялата 3D stop-motion анимация е написан от Джон Аугуст (“Чарли и шоколадовата фабрика”), а отпуснатия от студиото Уолт Дисни бюджет се равнява на около 45 милиона долара. “Франкенкуче” тръгва по българските киноекрани в 3D и IMAX формат от 4-ти януари, 2013-та година. ... още »
В края на тази седмица ще се състои световната премиера на ансамбловия приключенски екшън “Непобедимите 2” в който главната отрицателна роля е поверена на Жан-Клод Ван Дам. За Ван Дам, който през изминалото десетилетие участваше само във филми за директно видеоразпространение, продукцията с бюджет от 100 милиона долара отбелязва завръщане към холивудските проекти подкрепени от големи студия и които се сдобиват с широко киноразпространение. Отзивите след тестовите прожекции относно изпълнението на белгиеца във втория “Непобедимите” са в повечето случаи положителни и много наблюдатели отбелязват, че именно благодарение на този филм актьора може отново да се завърне в А-групата на екшън-звездите. Като стъпка към това завръщане може да бъде отбелязан и факта, че четвъртия филм от известната поредица с Ван Дам “Универсален войник”, “Универсален войник: Ден на разплата”, няма да бъде пуснат директно на DVD (какъвто бе случая с предишната част), а ще тръгне по световните киноекрани в края на месец ноември, тази година. С наближаването на премиерата на “Непобедимите 2” се увеличи и интереса към бъдещите филмови проекти по които планира да работи Жан-Клод Ван Дам. В интервю за MTV, актьора заяви официално, че няма намерение да се оттегля от екшън-киното и разкри, че вече е написал сценарий за продължението на хита с негово участие от 1991-ва година, “Двоен удар”. Когато тръгна по кината, оригиналната лента, в която Ван Дам изпълни ролите на разделените при раждане братя-близнаци Алекс и Чад Уагнър, донесе на създателите си приходи в световен мащаб от над 80 милиона долара, при бюджет от 15 милиона. И до ден-днешен “Двоен удар” остава един от най-успешните и известни филми на Жан-Клод Ван Дам и затова не е толкова изненадващо, че той планира да направи продължение.По време на интервюто с MTV, Ван Дам сподели, че е готов да заснеме “Двоен удар 2” и в момента единственото което се очаква е проекта да получи бюджет и зелена светлина за снимки.Ван Дам: “Написах сценария за втория “Двоен удар” заедно с приятеля ми Шелдън Летич, с когото направихме първата част и оригиналния “Кървав спорт”. Много се вълнувам и се надявам, че някой достатъчно умен човек, продуцент или агент, ще ни помогне да превърнем филма в реалност. “Двоен удар” би могъл да бъде превърнат в страхотен франчайз и това е нещо по което работим в момента. Това което мога да кажа е, че историята на “Двоен удар 2” ще се развива в Лос Анджелес. Чад е вече филмов продуцент с красива къща, а Алекс е на ваканция и открива че е преследван от Триадите. Защо? Защото преди това Чад е бил в Хонг Конг и е взел пари назаем представяйки се за Алекс. Ще имa много различни герои и много екшън.”Оригиналният “Двоен удар” беше разпространяван по кината от Колумбия Пикчърс и очакванията са, че в най-добрия случай и продължението ще бъде финансирано и разпространявано от същото студио. Според наблюдатели, продуцентите изчакват премиерата на “Непобедимите 2” и ако филма се превърне в очаквания хит то тогава най-вероятно те ще се съгласят да финансират “Двоен удар 2” с надеждата, че подновената популярност на Ван Дам ще привлече достатъчно голяма публика.Повече детайли за продължението на “Двоен удар” ще бъдат разкрити до края на годината. ... още »
Дни преди българската премиера на проекта „За 42 секунди” прекъснахме лятната ваканция на продуцента Микеле Чивета и съпругата му Азия Ардженто, за да споделят как точно се е родила идеята за този експеримент и как са привлечени толкова различни режисьори да участват със свои късометражни филми. „За 42 секунди” е част от програмата на „Късо съединение”.Как се забъркахте с проекта „За 42 секунди”?М.Ч. Идеята за проекта се зароди след като „Bacardi” ме поканиха да се заема с кампанията на техния продукт “42 Below Vodka”. Премиерата на проекта беше в Музея за модерно изкуство в Пекин, след което имаше прожекции на фестивала в Кан, а след това и на други международни форуми. Имахме голям проблем с цензурата в Китай. Във филмите има всякакви провокации – от транссексуални и порнографски елементи до аутопсия, церемониални черни магии и раждане на дете, всичко това нямаше как да убегне на местните власти.Но благодарение на “Bacardi”, които бяха подготвени със ситуацията и знаеха точно какъв проект финансират, оригиналният вариант на късометражните филми беше запазен. Всичко беше показано така, както режисьорите го бяха видели. Три от филмите попаднаха в официалната селекция за късометражни филми на фестивала в Кан.Как бяха подбрани режисьорите, които да заснемат късометражните филми, включени в проекта?М.Ч. Кураторският процес беше като последица от разрастващ се геном започнал от една артистична личност и разпрострял се в подобни на мрежа еднаквомислещи конспиратори. Обадих се на приятели и режисьори, които познавам, от Лари Кларк до Джеймс Франко и Гаспар Ное. После Кенет Енгър се заинтригува, благодарение на когото Дейвид Линч се включи в проекта. Това наистина се превърна в диалог между режисьори с идеята, че всички те обединяваха представите си на основата на сънища. Какво би могло да бъде по-колективно във въображението на човека?Достатъчни ли са 42 секунди, за да се разкаже една история?М.Ч. Гледал съм 90-минутни филми, които продължават сякаш с дни и 7-часови, които минават като миг. Големите истории не се ограничават във времето. Всичко зависи от това в чии ръце е попаднал проектът. Винаги съм харесвал заглавието на биографията на Тарковски „Запечатаното време”. Не смятам, че той се е ръководел от времето, при създаването на филмите си. Но е забавно да се употреби по някакъв метафизичен начин.Откъде се появи идеята за вашия късометражен филм в проекта?М.Ч. Няколко месеца, след като синът ни беше заченат, двамата с Азия се шегувахме, че създаваме хомункулус, нещо като дете на любовта в етерна среда. Филмът е една съвременна интерпретация, препратка към магическия ритуал на древната финикийска богиня на плодородието и майчинството Астарта, която е наречена „майка на душите в Рая”. Луната е обгърната от нейните звездни деца, на които тя е дала астрални тела. Това е същността на съня – несъзнателно влияние, което е откъснато от нашата реалност, но се мержелее сред етера, свързано с нашите тела.А откъде почерпи вдъхновение за своя филм Азия Ардженто? А.А. Фактът, че е сън предразполага филмът да бъде много личен и абстрактен, но аз не исках да прекалявам с това, защото нямаше да се получи добре. Използвах го като възможност да проникна в света на транссексуалните, които живеят в нашия квартал и които аз отдавна тайно наблюдавам. Чувствах се като във филм на Фелини, но с транссексуални. Исках да покажа тези невероятни създания, които са изключително женствени и щастливи, обичат да си играят с дрехите и с шампанското, което в случая е и една фалическа метафора.Какви са реакциите на зрителите след като видят филмите? М.Ч. Филмите са географска пресечна точка на културите, най-вече на Изтока и Запада, откъдето е произходът на режисьорите. Смятам, че двукултурният път към сънищата са пътешествия към двата противоположни полюса към нещо като Рай и Ад. Източните режисьори, които са по-жизнерадостни и позитивни и западните – помрачени от заплахата, на ръба на ужаса. Винаги съм обичам да слушам как публиката сравнява филмите, които са им харесали най-много след края на прожекция, тъй като са кратки колкото отделен кадър. Това е първосигналното им впечатление от филма, а това не винаги е самият филм. Той се загнездва в съзнанието им и това е най-дълготрайното му съществуване. Вероятно в това е чарът на този проект.Снимал сте клипове за изпълнители като Lou Reed, Ladytron и Yoko Ono. Има ли някой специален изпълнител, чиито видеоклип бихте искали да режисирате?М.Ч. Винаги се заричам да не снимам повече видеоклипове. Но чух, че Тупак е бил холограмно регенериран, така че имайки предвид тази възможност, бих снимал видеоклип на Сид Барет някой ден.Разкажете малко за бъдещия си филм „Regular Boy”, в който участват съпругата ви Азия Ардженто и Таданобу Асано, които се изявяват и като режисьори в „За 42 секунди”.М.Ч. Срещнах Азия и Таданобу, докато подготвях филма „Coin Locker Babies”, една фантастична история по Руи Мураками. От години си говорим, че трябва да намерим проект, по който да работим тримата заедно. “Regular Boy” е като „Полет над кукувиче гнездо” за гръндж културата, един вид документ за нашите пропилени детски години.Как се чувствате, когато на режисьорския стол е съпругът ви? А.А. Чувствам се малко изнервена, защото не искам да го разочаровам, но в същото време се чувствам и сигурна, защото той ме познава най-добре от всички.Късо съединение 2012 се организира с подкрепата на Американското посолство, Посолството на Кралство Норвегия и Институт Сервантес – София.Медийни партньори: iNews, Cinefish, Една седмица в София, Sofia Live, Operation Kino, Stand.bg, TimeArt, Cineview, Другото кино ... още »
Международният филмов фестивал "Любовта е лудост" беше иницииран от екипа на Фестивалния и конгресен център – Варна, в самата зора на демократичните промени в страната ни, в трудните времена, когато на преден план бяха крещящите социални проблеми на обществото ни, а културата като че ли беше забравена някъде на много заден план.Това бяха годините, в които един след друг от календара на страната ни бяха отпаднали Международният фестивал за червенокръстки и здравни филми (категория А, в която са световните кинофестивали като Кан, Венеция, Москва) и Световният фестивал на анимационния филм (тогава най-престижният в света в своята област); и дори Фестивалът на българския игрален филм „Златната роза” не се проведе няколко години поред.В тази ситуация, когато да се организира кинофестивал наистина изглеждаше лудост, екипът на Фестивалния и конгресен център инициира и започна провеждането на Международния филмов фестивал „Любовта е лудост”, за да не позволи да заглъхне кинофестивалната традиция на Варна и на България. И тъй като в обществото ни властваха разделение и омраза, реши да го посвети на любовта, а за мото избра името на първия запазен български игрален филм – комедията на Васил Гендов „Любовта е лудост”.Днес „Любовта е лудост” е любимият фестивал на варненци, авторитетен филмов форум, събиращ ежегодно елита на българското кино, и една от културните емблеми на България в европейски и международен план.На неговото двадесето издание от 31 август до 6 септември тази година на екраните във Фестивалния и конгресен център ще бъдат представени над 60 игрални филмови заглавия от 24 страни на 4 континента, като 12 от тях ще са в конкурсната програма.Председател на 5-членното международно жури е проф. Станислав Семерджиев, изпълнителен директор на Световната асоциация на филмовите и телевизионни висши училища, председател на Българската асоциация на филмовите, телевизионните и радиосценаристи.Очакваме на червената пътека за официалното откриване най-известните български кинотворци, сред които Гинка Станчева, Анжел Вагенщайн, Никола Анастасов, Христо Мутафчиев, Мария Статулова, Мартина Вачкова, Искра Радева, Борис Луканов, Анри Кулев, Иван Павлов, Луиза Григорова, Любен Чаталов, Асен Блатечки, Деян Донков, Радина Кърджилова, Александра Сърчаджиева, Джоко Росич, Георги Стоянов, Добринка Станкова, Андрей Слабаков, Ернестина Шинова, Биляна Петринска, Георги Мишев, Захари Бахаров, Параскева Джукелова, Лилия Маравиля, Ани Пападопулу, Станимир Трифонов и др.Българският филм в конкурсната програма е „Под дъгата” на режисьора Илия Костов с участието на Роберт Янакиев, Николай Сотиров, Лилия Маравиля, Васил Банов и др.На официалното откриването на фестивала ще бъде първата прожекция пред зрители на току-що завършения български игрален филм на режисьора Петър Попзлатев „Аз съм ти” с участието на Жанет Спасова, Ирмена Чичикова, Миляна Ленак, Деян Донков, Захари Бахаров, Владимир Карамазов, Ованес Торосян, Владимир Пенев, Пенко Господинов, Михаил Билалов.Специални панорами ще бъдат посветени на 90-годишнината на сценариста Анжел Вагенщайн, 80-годишнината на актрисата Гинка Станчева, 80-годишнината на режисьора Андрей Тарковски, за която от Москва ще пристигне известната актриса и режисьорка Наталия Бондарчук, изпълняваща главната роля в „Соларис”, 75-годишнината на режисьора Андрей Кончаловски, на непознатото кино на Изтока – с две отделни програми: Иран и Турция, с гостуването на престижна турска делегация.Съвместно със сп. „Кино” ще бъде организирана кръгла маса на тема „Киното и краят на света” с участието на водещи български киноведи и творци, която ще бъде публикувана в един от следващите броеве на списанието, и др.ХХ международен филмов фестивал „Любовта е лудост” се осъществява със съдействието на Министерството на културата, Община Варна, Изпълнителна агенция „Национален филмов център”, ВМС, дипломатически мисии и културни представителства, Алфа банк България, МДЦ „Суис Дентапрайм” ЕООД, „Старгейт маритайм” ЕООД, „Солвей Соди” АД, „Пампорово” АД, „Триана стар интернешънал” ООД, казино „Черно море”, „БМ – рибни ресторанти”, Никола Манев, Галерията на Ева, пица „Радо”, ресторант „Бодега”, гранд хотел „Варна”, гранд хотел „Лондон”, хотел „Модус”, хотел „Капитол”, хотел „Панорама”, хотел „Плаза”, хотел „Реверанс”, хотел „Голдън тюлип” и др.Автор на плаката и визията на фестивала е художникът Димитър Трайчев.Автор на статуетката „Златната Афродита” е скулпторът Пламен Братанов, а на медалите – младата художничка Мина Панайотова. ... още »
„Извънземното” позвънява в „Семейният Тип” (Family Guy). Вероятно, магическото малко извънземно нямаше да бъде толкова очарователно, ако се беше застояло в продължение на 28 години с Елиът, разменяйки си мръсни шеги, докато непрекъснато гледат телевизия и пушат трева. Но за сметка на това пък, щеше да е смешно.Все пак, изненадата на „Приятелю, Тед” е, че той се стреми към едно искрено Спилбъргско чудо и дори спечелва няколко сълзи. Въпреки че ще кажете, че сте плакали единствено от смях на развратните шеги.Нелепо смешен, грубоват и находчив, първият филм на създателя на Family Guy – Сет МакФарлън, започва подобно на „Извънземното” (и „Големият”). След като малко момче от Бостън пожелава плюшеното му мече да бъде истинско, то започва да ходи и да говори.Хубава идея, но МакФарлън я издига още повече, след като представя мечето като знаменитост, която първо се появява в шоуто на Джони Карсън, а по-късно се превръща в поредната забравена личност, измъчвана от кратката слава. Годините си минават, а мечето (озвучено от Сет Макфарлън) е доволно да се размотава и да остроумничи с приятеля си Джон (Марк Уолбърг, но приятелката на Джон – Лори (Мила Кунис) настоява плюшената играчка да се махне или тя ще го направи. Тед трябва да се изнесе в собствен апартамент, да облече костюм за интервю и да започне работа в магазин. Където забива една касиерка.Очаквах „Приятелю, Тед” да бъде повърхностен филм, но идеите му не спират да се изсипват една след друга. Филмът е гладко оформена романтична комедия, като добавка, че е и пародия на същото, а за кратко дори е учудващо сполучлив като трилър. Закачките между мъжа и мечето са почти толкова остри колкото сценария на „Суперяки”.„Приятелю, Тед” би се получил добре, дори ако мечето беше истински човек. Благодарение на великолепната компютърна анимация и МакФарлън, който разгръща познатата технология с толкова новаторски дух, Тед е толкова правдоподобен герой, че сцената, в която той пребива Джон не е особено смешна. Вместо това, тя е по-скоро натъжаваща, защото никой не обича да гледа как толкова добри приятели се нараняват взаимно.Тед и Джон са като много двойки приятелчета, които от женската гледна точка, изкарват наяве децата в себе си. Също така, Лори ревнува, защото не се вписва в техните занимания. Тя се дразни, когато те трябва да й обясняват дадена шега и превира от яд, когато открива, че Джон е сложил мелодията на Дарт Вейдър за нейните обаждания. Хуморът при мъжете е това, което е стилът при жените – нещо, което и двата пола искат в повече за другия. А понякога, споделеното преклонение на двама мъже към някой лош филм може да бъде силно, колкото всеки романс. Филмът се изчерпва от изобретателността си едва в последните 10 минути, но до тогава е почти перфектен. Особено жива е сцената, в която Джон се опитва да спечели Лори обратно, докато тя е на среща с богатия, но долнопробен шеф (Джоел МакХейл) и прави нещо, което не е само голям, смешен и сладък жест, но също така дава широки възможности за мръсни шеги от страна на Тед. Не знам какво трябва да направи МакФарлън, за да надскочи този филм.Кайл Смит – New York Postпревод – Стефан Димов ... още »
Аштън Къчър, който замени Чарли Шийн в сериала „Двама мъже и половина", получава за един епизод 700 хиляди долара.Това прави актьорът най-скъпо платената телевизионна звезда, съобщи РБК.Къчър, заедно с бившата си съпруга, е вложил парите в компания, разработваща нови технологии.Редактор: Георги Иванов ... още »
Ударът – сезон 2 от 20 септември, всеки вторник, от 22:05 ч.премиера за каналаПродължителност: един часЖанр: драмаИнформация за излъчването: вт от 22,05 ; повторение: пет от 14,55, нед от 21,10.Измамата още ли продължава?„Семейството с дългосрочната измама” се завръща, готово да поеме всичко алчно, безчестно и корумпирано…Семейството от специалисти по дългосрочните измами се изправя пред трудности. Тревор, специалист по бързите измами, доведен в отбора по настояване на Дани, се оказва по-голяма беля, отколкото си заслужава. Албърт мисли, че е намерил жертва в лицето на продажен покерджия, но той се оказва бившият съпруг на Стейси Джейк. Дали бандата накрая няма да загуби много повече от пари, докато Стейси пак се влюбва в него? И когато най-дръзкият план на Мики досега – да открадне бижутата на короната – завършва с плен, белезници и сълзи... Дали семейството се разпада завинаги?Ейдриън Лестър като Мики Стоун (Primary Colours, The Day After Tomorrow)Марк Урън като Дани Блу (State of Play, Band of Brothers, The Vice)Робърт Гленистър като Аш Морган (Murder, Jane Hall’s Big Bad Bus Ride)Джейми Мъри като Стейси Монро (The Bill, Casualty)Робърт Вон като Албърт Столър (The Man From UNCLE, The Magnificent Seven)Закон и ред – сезон 13от 12 септември, всяка сряда, от 21:10 ч. по 2 епизодапремиера за каналаПродължителност: 1 часЖанр: Криминална драма, юридически трилърГрафик на излъчване: в сряда от 21:10 ч. с повторения в четвъртък от 14:05, събота от 20:15 и неделя от 18:25 ч.В сезон 13 от „Закон и ред” към актьорския състав се присъединява Фред Томсън в ролята на областен прокурор Артър Бранч, който замества пенсионираната Нора Люин (Даян Уест). Бранч е южняк с безупречно минало, който според продуцента Майкъл Чернучин, вярва в стриктната интерпретация на Конституцията. Той е консервативно ориентиран след 11 септември и на моменти и в конфликт с по-либералните възгледи на предшественичката си.„Закон и ред” е заснет изцяло в Ню Йорк. Сериалът разглежда престъпленията и наказанията от уникална двуяка перспектива. В първия половин час инспекторите Лени Брискоу (Джери Орбач) и Едуард Грийн (Джеси Л. Мартин) разследват престъплението и залавят заподозрените под ръководството на безкомпромисната си началничка лейт. Анита ван Бурен (С. Епата Меркерсън). Във втората половина вниманието се измества към съдебната зала.Фред Томсън като прокурор Артър БранчЕлизабет Рьом като прокурор Серина СаутерлинСам Уотърсън като помощник-областен прокурор Джак МаккойДжери Орбач като инспектор Лени БрискоуС. Епата Меркерсън като лейт. Анита ван БуренДжеси Л. Мартин като инспектор Ед ГрийнЛовец на мисли – сезон 3 (9-13 еп.) – втората част от сезонаот 11 септември, всеки вторник, от 21:10 по 2 епизодапремиера за БългарияПродължителност: 1 часТаргет аудитория: 18-49 годиниЖанр: Драра, фентъзиГрафик на излъчване: във вторник от 21:10 с повторения в сряда от 14:05 и събота от 17:30 ч.В драматичния финален епизод на втория сезон Тоби откри, че телепатичните му способности застрашават здравето и вероятно разсъдъка му. В началото на сезон 3 той се е отрекъл от дарбата си и е прекъснал връзките с Интегрираното бюро за разследвания (IIB), твърдо решен да продължи живота си по възможно най-нормален начин. Неочаквано обаче отново се озовава в центъра на събитията, когато е взет за заложник при банков обир. Нужни са всички умения на Тоби като парамедик и като ловец на мисли, за да опази своя живот и живота на останалите заложници.След това драматично събитие, сержант Маклъски с неохота разказва на Алвин Клайн за дарбата на Тоби и той е привлечен като специален агент на IIB. Под ръководството на Клайн Тоби работи с Мишел Маклъски и Дев Кларк в елитен екип за специални разследвания, който се занимава само с най-трудните криминални случаи. Разкриването и признаването на уникалните му способности дава на Тоби допълнителна мотивация, но го подлага и на още по-голям натиск, защото той трябва да докаже на себе си и на колегите си, че мястото му е в IIBВъпреки че новата му роля на консултант му пречи да работи редовно като парамедик, линейките на Бърза помощ си остават емоционалната сърцевина на сложния живот на Тоби, а понякога го усложняват допълнително. Това важи с особена сила за периода след като най-добрият му приятел и партньор парамедик Оз се нанася в съседния апартамент и се опитва да събере кураж да се посвети на връзката си със сестрата от болница „Свети Лука” Санди, докато новата му привлекателна партньорка в Бърза помощ Елиз го отклонява от целта. Оз разчита на съветите на Тоби, за да напредне в кариерата.Крейг Олейник като Тоби ЛоугънЛорън Лий Смит като сержант Мишел МаклъскиЕнис Есмър като Осман БейМилене Дин-Робик като доктор Оливия Фосет Питър Стебингс като Алвин КлайнРейнбоу Сън Франкс като ефрейтор Дев КларкТара Спенсър-Наирн като СандиИзбраният – сезон 1от 25 септември, всеки вторник, от 23:00 ч.премиера за каналаПродължителност: един часЖанр: паранормално разследванеИнформация за излъчването: вт от 23,00; повторение: вт отt 14,55, съб от 23,00Габриел Антинори е млад свещеник и преподавател по теология в университета. Обичан от учениците си заради неконвенционалния си интелект, Габриел се занимава с проучване на границите между наука и вяра, изучавайки света на паранормалните явления. Мотивиран от желанието да изследва мистериите на живота, Габриел работи с религиозна институция, която разследва рационално необясними случки: Конгрегацията на истината. Габриел не е изследовател на окултното, а човек на вярата, който е свободен от предразсъдъци и ограниченост и иска да разбере явлението най-вече от човешка гледна точка. Той се среща с привлекателната психоложка Клаудия, чието отношение е по-скептично, тя вярва по-скоро в потенциала на човешкия ум, отколкото в божественото. Между тях се заражда неустоимо привличане, едновременно спонтанно и страстно, но в крайна сметка невъзможно, и ги хваща неподготвени. Тяхното сътрудничество създава специална химия, която идва от съблазнителното съпоставяне между рационалност и вяра, между наука и духовност. Заедно те откриват нови перспективи, за да обяснят тайните, с които се сблъскват.Клаудио ДжоеКлауидя ПандолфиСтефано ПешеПрестъпления в бяло – сезон 1 от 22 септември, всяка събота, от 22:05 ч.премиера за каналаПродължителност: един часЖанр: драмаИнформация за излъчването: съб от 22,05; повторение: нед от 16,35, сряда от 23,00Зад трагично събитие, причинено от неефективна здравна услуга, често се крие неразкрита мистерия и прикрита лъжа. Но има и здравни специалисти, готови да рискуват всичко, за да достигнат до истината, изправяйки се срещу мощните лобита в техния сектор.Лука Леони е млад и перспективен сърдечен хирург, който поради катастрофа вече не може да оперира. Най-добрият му приятел е 40-годишният адвокат Клаудио Бруни, чиято етика му забранява да нарушава правилата, дори и в името на добра цел. Клаудио изпълнява задълженията си, но най-вече се опитва да задържи под контрол невъздържаността и импулсивността на Лука. Към тях се присъединява Франческа Корона, 32-годишна, гинеколог, която работи в спешното отделение. Тя е надарена със силно изразен усет за практичност и със способността да се установява близки и дълбоко вкоренени контакти с хората.Заедно те образуват безкористно сдружение, което помага на всички онези (пациенти, роднини, лекари), които са претърпели травма или несправедливост поради неефективността на здравната служба и които често, твърде често не знаят накъде да се обърнат, за да упражнят правата си или просто за да получат обяснения.Нашият екип следва всеки случай от първоначалната жалба на пострадалото лице и разследва, като преглежда медицински картони, оценки, аутопсии... но те също така разкриват положителните и отрицателните страни на замесените лица, тълкуват с помощта на психологията и разследват личния им живот. Всяка научна диагноза става и емоционално пътешествие за нашите герои: съмнение, несигурност, подозрение, скок насред могъщи стихии като болка, тежка загуба, съжаление, арогантност, лъжи, корупция, изнудване.Рики МемфисДаниеле ПекиКристиане ФиланджериМикаела РамазотиПзтрицио ПелициКлементе ПернарелаАнтонио МанциниЕнрико СилвестинДиего ВердеджилиоВеществени доказателства: Рим - сезон 1от 12 септември, от понеделник до петък, от 20:15 ч.премиера за БългарияПродължителност: 1 часЖанр: КриминаленГрафик на излъчване: От понеделник до петък от 20:15 ч . с повторения от 11:35, 3:00 ч., в събота от 9:05 и в неделя от 7:25 ч.Отделът по криминология (RIS) към Карабинерите се завръща с нов актьорски състав и този път в столицата на Италия. Даниеле Джирели и колежката му Флавия са прехвърлени в Рим, където Лучия Бранкато е назначена за ръководител на екипа. Лучия, която още свиква с новото назначение, трябва да ръководи специалист по експлозивите, бивш спортист, пряма специалистка по генетика и нетърпелив инспектор от работническата класа, който няма никакъв опит, но пък притежава добра интуиция. Заедно те ще сформират изключителен екип, чийто талант ще бъде подложен на изпитание от верига престъпления, зад които стои престъпен гений.Еуридиче АксенФабио ТрояноМари ПетруолоПримо РеджианиДжун ИчикаваМарко РосетиМюнхен, 72-раот 23 септември, всяка неделя, от 22:05 ч.премиера за БългарияПродължителност: 90 мин.Жанр: драмаИнформация за излъчването: нед 22,05; повторение вт 23,00Раждането на международния тероризъм. Организаторите на Летните олимпийски игри през 1972-ра в Мюнхен имат една мечта: да покажат на света нова, толерантна Германия. Мечтата е разбита на сутринта на 5 септември, когато палестински терористи щурмуват стаите, в които са настанени израелците, и взимат 11 заложници – дивашка атака, която днес се възприема от мнозина като началото на международния тероризъм.В онази сутрин една млада двойка - полицайката Ана и пилотът на хеликоптер Майкъл - се озовават в ситуация, за която никой не е готов. Неопитната Ана внезапно се оказва преговаряща с главния терорист от името на властите; Майкъл се готви да откара терористите и заложниците до самолет на близкото военно летище. Те знаят, че една грешна дума, една грешна стъпка може да доведе до кървава баня.Редуващ сцени на тих страх и отчаяние сред израелските заложници и емоционално заредена комуникация между зашеметената полиция, "Мюнхен, 72-ра" е трилър от истинския живот, изграден върху действителни събития. Филмът е режисиран от родения в Израел Дрор Захави, който кара актьорите от Палестина и Израел до Мюнхен специално за този филм. Сценаристите са консултирани от бившия генерал Улрих Вегенер, който изиграва ключова роля в оригиналните събития и след това създава легендарниите командоси GSG9.Бернадете ХеервагенСтефан ГросманХейно Ферш (DOWNFALL)Фелик КлареМарко РосетиЧетири жени и едно погребение – сезон 1 от 22 септември, всяка събота, от 21:10премиера за каналаПродължителност: 1 часАудитория: всичкиЖанр: драма, полицейска комедия Информация за излъчването: съб от 21:10; повт неделя от 16:35, пон 14:55, петък 22:05Юлия, Мария, Сабине и Хенриет - четири забележителни жени, споделящи изключително занимание - да обединят силите си, за да се въвеждат някои вълнение скучен живот на село, от съмнения за убийство във всички тези случаи, които първоначално изглеждат сочи обратното. Никога не успява да присъства на всяко село погребението, те разследват смъртта от неестествено причина в много нетрадиционен начин.Адел Нойхойсер Габи Дом Бриджит Крен Стефани ДжапМартина ПьолЮлия Щинсхоф ... още »