Cinefish.bg

Този див, див Космос

Wild Wild Space 2024
Споделете:
ЗА ФИЛМА ГАЛЕРИЯ ТРЕЙЛЪРИ АКТЬОРИТЕ И ЕКИПА НОВИНИ ОЩЕ ЗА ФИЛМА МНЕНИЯ

“Този див, див Космос” – нов документален HBO Original филм в Max с премиера на 18 юли

18 юли 2024

Документалният HBO Original филм “Този див, див Космос”, режисиран от носителя на Oscar® Рос Кауфман, е достъпен за гледане в онлайн стрийминг платформата Max.

“Този див, див Космос” описва съвременното заграбване на небесна територия, случващо се над главите ни. В тази надпревара с високи залози основателите на конкурентни ракетни компании се състезават да нарушат космическото господство на Илън Мъск и да направят революция в изследването на Космоса. Въпреки това, под блясъка на вълнуващите триумфи на прогреса се крие тъмната страна на ненаситния апетит на капитализма за печалби и широкообхватните отзвуци на един свят, контролиран от небето. ТРЕЙЛЪР

Вдъхновен от бестселъра на New York Times „When the Heavens Went on Sale“ от уважавания журналист и автор, специализиран в областта на технологиите, Ашли Ванс, “Този див, див Космос” проследява три ракетни и сателитни компании – Astra Space, Rocket Lab и Planet Labs – и техните основатели, надпреварвайки се да направят революция в изследването на Космоса. Следвайки вълнуващото пътуване към част от тази неизследвана територия, филмът описва многоаспектните употреби на сателитите - от заснемане на околната среда до правителствен контрол и военен шпионаж, изследвайки етиката на технологичния напредък. Документалният филм разкрива, че освен залога от милиарди долари, неприкосновеността на личния живот е изложена на риск и че космическите отпадъци опасно затрупват ниската земна орбита, и показва как сателитите сега управляват структурата на нашия модерен свят и постулира, че който контролира космоса, контролира и бъдещето на човечеството.

Във филма ще видим Крис Кемп (съосновател и изпълнителен директор на Astra Space), Ашли Ванс (журналист и автор, специализиран в областта на технологиите), Джонатан Макдауъл (астроном и астрофизик, който работи към Центъра за астрофизика Харвард-Смитсониън), Питър Бек (основател и главен изпълнителен директор на Rocket Lab), Уил Маршал (съосновател и главен изпълнителен директор на Planet Labs), Роби Шинглер (съосновател и главен стратегически директор на Planet Labs), Пийт Уордън (пенсиониран бригаден генерал от военновъздушните сили на САЩ), Джеси Кейт Шинглер (директор на Open Lunar), Д-р Бавия Лал (асоцииран администратор на НАСА за технологии, политика и стратегия), Алисън Пучиния, (анализатор на изображения в Armillary Services), Кариса Кристенсен (главен изпълнителен директор на BryceTech) и други.

Документалният HBO Original филм “Този див, див Космос” е продукция на Zero Point Zero Production в сътрудничество с Amblin Documentaries и Hyperobject Industries. Режисиран от Рос Кауфман, продуциран от Джей Калахан, Ашли Ванс, Адам Маккей, Тод Шулман, Джъстин Фалви, Дарил Франк, Кристофър Колинс, Лидия Теналия и Крейг Х. Шепърд, изпълнителни продуценти са Джон Коури, Майкен Беърд и Рейчъл Крейн. Изпълнителни продуценти за HBO са Нанси Ейбрахам, Лиза Хелър и Тина Нгуен.

“Този див, див Космос” е вече наличен за стрийминг в Max.

Коментари (0)
|
Коментирай »

Световна премиера: 15.06.2024
САЩ / 2024 / 99 минути
Режисьор: Рос Кауфман
Продуцент: Дарил Франк, Ашли Ванс, Адам МакКей, Тод Шулман, Джъстин Фалви, Лидия Теналия, Кристофър Колинс, Джей Калахан, Крейг Х. Шепърд
Сайтове:
IMDB IMDB

РЕЙТИНГ НА ФИЛМА РЕЙТИНГ НА ФИЛМА РЕЙТИНГ НА ФИЛМА
Критиците: Няма рецензии.
Потребители:
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
0
Гласувай:
МНЕНИЯ

За да напишете коментар, е нужно да влезете с Вашите име и парола.

Този див, див Космос (2024)