Имаме два епични филма, които излизат по екраните:
🤖 ТРАНСФОРМЪРС: ПЪРВИЯТ: Подгответе се за зашеметяващ екшън и невероятни битки с роботи. Историята от миналото е тук, за автоботите и десептиконите и е извън този свят! 💥 👑 ПРОКЛЯТИЕТО НА ПЕПЕЛЯШКА: Изживейте мрачен обрат на класическата приказка. Очакват ви магия, мистерия и нов поглед върху историята на Пепеляшка! 🕯️✨
Не пропускайте – вземете своите билети и се присъединете към нас за тези вълнуващи приключения! 🎟️🍿
Да заседнете с Упи Голдбърг и Чарли Шийн в асансьор в една от кулите на Световния търговски център, не кога да е, а на 11 септември 2001 г. – това ще ви се отдаде в някой киносалон след известно време. Двамата са подписали договори за участие в драмата с простичкото заглавие „Единайсти девети” („Nine Eleven”). Филмът, за който неговият режисьор Мартин Джуджи твърди, че ще бъде изключително емоционално пътешествие”, ще ни срещне с петима човека, заседнали в асансьор на заветната дата 11.09.2001. Вероятно останалите трима ще се играят от Луис Гусман, Ууд Харис и Олга Фонда. ... още »
След любопитния първи трейлър на „10 Cloverfield Lane”, дойдоха и 10 специални кадъра от филма. Продуцентът на известния с временното заглавие проект „Лошият робот” – Джей Джей Ейбръмс, потвърди, че това не е класическо продължение на „Чудовищно” (2008) и допълни: „Идеята ни хрумна преди доста време, докато работехме по снимките му. Искахме филмът да е кръвен роднина на „Чудовищно”. Постепенно обработихме идеята. И искахме да не споделяме заглавието със зрителите възможно най-дълго.” Режисьор на мистериозния проект е Дан Трахтенбърг, а в САЩ той ще се появи на екран на 11 март т.г. ... още »
В САЩ последният тридневен уикенд се превърна в триумф за анимационното подразделение на Дисни, защото техният филм „Зоотрополис” събра впечатляващите 73, 7 млн. долара от 3827 кинозали и се превърна в най-касовият дебют на анимация на студиото за всички времена. На IMAX филмът събра 5,2 млн. долара от 366 зали и с това стана вторият най-касов анимационен дебют в този формат след „Играта на играчките 3”. По света „Зоотрополис” се подвизава по екраните вече четвърта седмица и може да се похвали със 158,8 млн. приходи. Междувременно „Дедпул”, който се задържа на четвърто място, отбеляза важен рекорд – той е едва третият филм с ограничение в показа до 17 години, който е прекрачил границата от 300 млн. долара приходи по света. ... още »
Том Хидълстън подсили слуховете, че ще замени Даниъл Крейг в ролята на Джеймс Бонд с думите, че е огромен фен на поредицата за 007 и не би приел предизвикателството да изиграе персонажа с лека ръка. Да изиграе Бонд за него би било „забележителна възможност”, ако „някога ми се отдаде”. Според букмейкърите шансът на завършилия Итън и Кеймбридж актьор да се въплъти в 007 е 10:1. Това ще рече, че е на шесто място в класацията на кандидат агентите на Нейно Величество. На първо и второ място са Том Харди и Идрис Елба, следвани от Деймиън Луис, Айдън Търнър и Хенри Кавил. Хидълстън споделя: „Списание „Тайм” направи калсация на 100-те актьори, които биха могли да изиграят Бонд, в която фигурирах и аз и Анджелина Джоли. Радвам се, че бях сред тях. Наясно съм, че ролята на Джеймс Бонд е много физически напрегната. Но не бих приел предизвикателството с лека ръка.” ... още »
Докато се готви за втория сезон на сериала на Амазон „Ръката на господ” („Hand of God”) Рон Пърлман задвижва и първата група от филми на своето студио Уинг енд Прейър пикчърс. Заедно с Плот 4 на Майкъл Шанън той ще финансира „Потърсвил” („Pottersville”) на дебютанта режисьор Сет Хендриксън. Комедията ще събере в едно самия Шанън, Кристина Хендрикс, Джуди Гриър, Йън Макшейнс и Томас Ленън. Пърлман ще се включи само с поддържаща роля. „Потърсвил” ще ни пренесе в западащо американско градче, населено с особняци. Междувременно Пърлман призна, че въпреки своята лична кампания за осъществяването на „Хелбой 3”, „проектът май никога няма да се състои, но никога не казвай никога.” ... още »
„Отмъщението е вид дива правда“Френсис Бейкън (английски философ)Корумпираният полицай е неизчерпаем сюжет за психологическо проучване и наблюдение от страна на сценаристи, продуценти и режисьори. Трагичен персонаж, раздиран от противоречия, той е и благодатна почва за разгръщане на актьорския талант. Станал почти задължителен атрибут на „filmnoir“, той обикновено е отблъскващ и екранният му живот не е дълъг, вследствие присъствието на непорочни противници или контактите му с недоволни гангстери. Авторите на „Код: 999“ използват максимално възможностите на споменатия жанр, като добавят в него и голяма доза хемоглобин и гилзи. Резултатът е качествен съспенс с много екшън сцени.Историята се развива в Атланта, където руската еврейска мафия е всесилна. Ирина Власов (знойната Кейт Уинслет) дърпа конците на политическа интрига, която заплашва лично руския президент. Нейната сестра Елена (Гал Гадот, по-секси от всякога) е бивша съпруга на полицейския началник Майкъл (Чиуетел Еджиофор) и майка на неговия син. За да получи достъп до детето си, той трябва да изпълни няколко поръчки. За най-трудната от тях, той трябва да използва „код 999“ (означаващ „ранен полицай“) и да привлече в отдалечен квартал на всички полицейски коли, като по този начин даде възможност за достъп до силно охраняван сейф в другата част на столицата на Джорджия. Крис Алън (Кейси Афлек), новобранец в отдела, се очертава като най-подходящият кандидат за „ранен полицай“.„Код: 999“ притежава всички съставки, осигуряващи успех в киното: интересна история позволяваща на стереотипираните персонажи да намерят свой личен нюанс, елитна актьорска селекция и майсторски начин за водене на сложния разказ. Режисьорът Джон Хилкоут, реализирал силно недооценения „Беззаконие“ (2012) предлага разказ, с хорална структура, в която не се откроява главен персонаж. В сцените на полицейска бруталност и престрелките, той се придържа към документалността и не е трудно да се открие влиянието на христоматийни елементи от урбанистичните „Жега“ (реж. Майкъл Ман) и „Френска връзка“ (реж.Уилям Фридкин).Историята започва с блестящо заснет и монтиран банков обир, към който постепенно се натрупват парчета от пъзел и само внимателният зрител е в състояние да вкуси сладостта от многопластовата история, тъй като той е единственият, който има цялостен поглед върху персонажите и техните действия.„Код: 999“ е черен и мрачен разказ, който представя галерия от персонажи, потънали в лъжи и параноя (служители на реда, доносници, наркомани и проститутки) всеки от които олицетворява различни нюанси на корумпираност, угризения и психически отклонения. С участието си в този филм Кейси Афлек затвърждава позицията си на най-талантливия актьор от семейството. Успешно подбрани ситуации и диалози бавно натрупват пластове към психологическите портрети на персонажите. Те се редуват с интензивни екшън сцени пропити с много адреналин. Структурата на повествованието превръща някои водещи актьори в епизодици, като им отрежда кратко екранно присъствие, в което те нямат право на грешка. Сред букета от първокласни имена се откроява Джефри Алън (Уди Харелсън), алкохолизираният чичо на Крис.Художественият успех на трилъра се дължи начина на дозиране на информацията, представена на зрителя. Само когато е държан „на тъмно“, той може да оцени радостта от наградата, която получава за „внимателно следене на екранния разказ“. В такъв смисъл „Код: 999“ е свежо и сполучливо упражнение по стил в класическите рамки на жанра, който все повече се стандартизира с лесносмилаемите и сценарно предвидими франчайзи. ... още »
В новия телевизионен спот на „Батман срещу Супермен: Зората на справедливостта”, който излиза малко преди световната премиера на гласения за блокбастър проект на 25 март, съдържа кадри, които не сме виждали до момента. От него става ясно, че Батман не е чак толкова неохотен да се впусне в двубоя между двамата и дори посреща противника си с думите: „Ето ме.” Изглежда, че Батман е приел неизбежното и се е приготвил за сблъсъка, който не е просто бизнес – напротив, доста е личен. Засега можем да кажем, че филмът на Зак Снайдър ще ни покаже нещата най-вече от гледната точка на Брус Уейн/Батман (Бен Афлек). ... още »
„Историята на Лувъра по време на нацистката окупация и разсъждение за смисъла и вечното измерение на изкуството.” Това гласи рекламното изречение на най-новия филм на руския режисьор Александър Сокуров „Франкофония” („Francophonia”), познат най-вече със забележителния си филм, заснет в един-единствен кадър – „Руският ковчег”. Трейлърът, а вероятно и самият филм, е бавен танц на образи, думи и драматизирани исторически случки, които се събират в един красив урок за важността на времето, дори днешното, защото във всеки исторически период изкуството представлява аванпост на своето съвремие, на неговата чувствителност и изисква постоянна бдителност срещу тези, които са искали и искат да го унищожат. Можете ли да си представите света без скулптури и картини? ... още »