Имаме два епични филма, които излизат по екраните:
🤖 ТРАНСФОРМЪРС: ПЪРВИЯТ: Подгответе се за зашеметяващ екшън и невероятни битки с роботи. Историята от миналото е тук, за автоботите и десептиконите и е извън този свят! 💥 👑 ПРОКЛЯТИЕТО НА ПЕПЕЛЯШКА: Изживейте мрачен обрат на класическата приказка. Очакват ви магия, мистерия и нов поглед върху историята на Пепеляшка! 🕯️✨
Не пропускайте – вземете своите билети и се присъединете към нас за тези вълнуващи приключения! 🎟️🍿
Тъй като „Петдесет нюанса по-тъмно” се очаква да бъде повече трилър, отколкото своя предшественик „Петдесет нюанса сиво”, се твърди, че от Юнивърсъл се спрели избора си на известен в този жанр режисьор – Джеймс Фоли. От студиото още не са предложили договор на известния от „Гленгари Глен Рос” и „Идеалната непозната” режисьор, защото се колебаят дали да не го наемат наведнъж за двете оставащи части от трилогията. В надпреварата още се намесват и имената на Марк Пелингтън („Послания от мрака”) и Таня Уекслър („Истерия”), но се смята, че Фоли е безспорен фаворит, защото е режисирал и дузина епизоди от „Къщата на картите”, продуциран от продуцента на „Петдест процента” – Дейна Брунети. Джейми Дорнан и Дакота Джонсън потвърдено се завръщат в ролите на Крисчън Грей и Анастейша Стийл. ... още »
Майкъл Ман откри своя Енцо Ферари (1898-1988) в лицето на Крисчън Бейл, който вече е подписал договор за участие в ролята на легендарния пилот и производител на една от най-луксозните марки коли в света. Това е вторият проект за живота на Енцо Ферари, по който Ман работи. Сценарият му е по книгата на Брок Йейтс „Енцо Ферари: Човекът, колите, състезанията”. А в момента се разработва и още един филм за италианската легенда, но в него главната роля ще бъде изпълнена от Робърт Де Ниро. Миналата година продуцентите на филма от Чеки Гори Пикчърс в лицето на техния президент бяха казали: „Това е историята на съперничеството между Ферари и Мазерати за по-висока скорост, но не е филм за автомобилни състезания. По-скоро става дума за „Кръстникът” със сцени с автомобилни състезания. ... още »
Хю Джакман обмисля дали да приеме главната роля в „Одисея” („The Odyssey”) на Франсис Лоурънс. Режисьорът на втория, третия и четвъртия филм от „Игрите на глада” ще режисира сценария на колегата си от „Сойка-присмехулка” – Питър Крейг, по древната творба на Омир.„Одисея” описва приключенията на митичния герой Одисей по време на завръщането в родината му – остров Итака след края на Троянската война, а също и тези на неговата съпруга Пенелопа, която го очаква. Снимките на епоса се очаква да започнат в началото на 2016 г. ... още »
„Броят на килърите в един филм е правопропорционален на труповете в него“. - Сценарна истинаСветът на професионалните убийци, или за по-кратко „килъри“ е извор на творческо вдъхновение още от зората на киното, когато немият чернобял екран не предлага тътен от изстрел от снайпер или скърцане на автомобилните спирачки. Със стотиците заглавия, в които човешкият живот не струва много, за авторите става все по-трудно да намерят индивидуалните черти на своите герои, тези детайли, които ще ги отличат като пръстови отпечатъци от останалите конвенционални продукти в сивия поток от кинопродукти, залели екраните за последните трийсетина години. В това отношение „Хитмен: Агент 47“ е сполучлив дебютен опит в комерсиалното кино, със своя ниша и перспективи за развитие.Агент 47 (Рупърт Френд) няма име и за идентификация използва последните две цифри от баркода татуиран на тила му. Резултат от секретен биогенетичен проект, ръководен през годините на студената война от съветския учен Пьотр Литвенко (Кийрън Хайндс), той се ползва в определини кръгове с безупречна репутация, дължаща се на безупречния му професионализъм – той е програмиран да убива. Облечен с черен костюм, бяла риза и червена вратовръзка, той сее смърт с елегантността и лекотатата на балерина от класическата руска школа. Без емоции, светкавично бърз и виртуозно точен, той изпълнява задълженията към работодателя си с методичност и ловкост. Загадъчната Катя Ван Дийс (Хана Уайър) е неговата поредна цел, но не и мишена. Очарователната млада девойка е Агент 90, за което самата тя съвсем не подозира. Единствената й грижа е да открие един мъж, за когото има съвсем неясни детски спомени, и който вероятно би отговорил на от много житейските въпроси, които я човъркат. На помощ се притичва андроидният килър, който става неин покровител и наставник.Вдъхновен от популярна видеоигра, „Хитмен: Агент 47“ остава верен на естетиката на комикса и чистото забавление. Без да изпада в мелодраматичен уклон (сираче търсещо баща си) или психоаналитичен делириум (сираче търсещо баща си), филмът предлага поредица от забележителни от визуална гледна точка преследвания, престрелки и ръкопашни схватки, които се увенчават със сцената „сираче намира баща си“. И понеже дебютиращият в пълнометражното игрално кино режисьор Александър Бах, е избрал екшън жанра, зрителят няма да има възможност да се просълзи от умиление и да се присъедини към кратката радост на разделените от съдбата персонажи. Противниците им от „Синдикейт Интернешънъл“ кроят злокобни за човечеството планове и само своевременна и бърза намеса би могла да ги неутрализира. Филмът може да се разглежда и като маниеристично упражнение по стил, почит към класиците и заявка за зрелостно свидетелство пред масовата аудитория, защото представя с вещина всички елементи, които са в пакета на съвременното кино търсещо признание в бокс офиса.„Хитмен: Агент 47“ остава зрелище и развлекателен разказ, без претенции за послания с дълбоки философски прозрения. Публиката не може да не подкрепи този трезв подход, който честно дава това, което обещава. Мъгляво споделените от главните персонажи идеи, че човек сам е ковач на съдбата си, че истински силното желание се сбъдва и, че всеки индивид притежава неподозиран потенциал, не крият нищо ново. Пределно ясен е стремежът на автора да избяга от назидателно-поучителната форма в диалога си със съвременния зрител. А той, съвременният зрителят, е много трудна мишена и не обича да му се натрапват брутално мнения, които подлежат на безконечни дискусии. ... още »
Британският хорър „След смъртта” („AfterDeath”), чиято премиера на Острова е на 28 август в рамките на ФрайтФест, разказва за петима млади клъбъри, които се събуждат в Ада и трябва да открият начин да се измъкнат от него, докато бягат от демонично същество. Режисьори на филма са Гез Мединджър и Робин Шмидт. Сценаристът на филма Андрю Илард е подготвил и специален комикс с предистория на слу'ващото се във филма, като лека подгрявка за феновете на жанра. Идеята за него дошла по време на монтажния процес, когато авторите установили, че важна част от предисторията на филма е останала извън екранната версия на хоръра. ... още »
Както вече сме ви информирали, Люк Бесон привлече за своя амбициозен фантастичен проект „Валериан” („Valerian”) Дейн ДиХан и Кара Делевин. Сега ветеранът успя да спечели и тежката артилерия в лицето на Клайв Оуен, който ще влезе в ролята на герой на име Командир Арюн Филит. Бесон сам се похвали в Туитър с включването на английския актьор в състава. Едноименните комикси на Пиер Кристиян и Жан-Клод Мезиерес, появили се за първи път през 1967 г., разказват за пътуващия във времето агент Валериан (ДиХан) и колежката му Лорелин (Делевин). Как се вписва Филит в историята обаче не може да ви кажем. Бесон ще започне снимки на 180-милионния си проект догодина. ... още »
От първия трейлър и плакат на „Вещицата” („The Witch”), който спечели наградата за най-добър режисьор на фестивала Сънданс тази година на дебютанта Робърт Егърс, побиват тръпки. Филмът ни пренася през 1630 г. в Нова Англия, където фермер и семейството му са изгонени от колониалната плантация. Те се заселват край гора, за която се твърди, че е обитавана от вещици. Веднага започват да се случват странни и страховити неща. Подозренията се насочват към Томасин – дъщерята на фермера, която отрича да е вещица. Ролите в хоръра са поверени на Аня Тейлър Джой, Ралф Айнесън, Кейт Дики, Харви Скримшоу, Ели Грейнджър и Лукас Доусън. ... още »
Дуейн Джонсън е подписал договор с Дисни да участва в техния филм, вдъхновен от атракцията в Дисниуърлд – „Пътешествие из джунглата” („Jungle Cruise”). Дуото сценаристи и режисьори Джон Рекуа и Глен Фикара („Оглупели от любов”) ще напишат сценария за приключенския филм, но засега не са потвърдени и като режисьори. До момента имаше два проекта за филм по атракцията – един на сценаристите Ал Гуф и Майлс Милър и един с участието на Том Ханкс и Тим Алън, но дори и да бъдат осъществени един ден, Дуейн Джонсън ще ги изпревари.„Президентът на отдела по продукции Шон Бейли и Дисни са страхотни партньори – споделя Джонсън. – Сега започва веселбата! Започваме работа заедно с Рекуа, Фикара и нашия творчески отдел. Готов съм, да тръгваме!” ... още »