Имаме два епични филма, които излизат по екраните:
🤖 ТРАНСФОРМЪРС: ПЪРВИЯТ: Подгответе се за зашеметяващ екшън и невероятни битки с роботи. Историята от миналото е тук, за автоботите и десептиконите и е извън този свят! 💥 👑 ПРОКЛЯТИЕТО НА ПЕПЕЛЯШКА: Изживейте мрачен обрат на класическата приказка. Очакват ви магия, мистерия и нов поглед върху историята на Пепеляшка! 🕯️✨
Не пропускайте – вземете своите билети и се присъединете към нас за тези вълнуващи приключения! 🎟️🍿
Стана ясно, че преди да се заеме с „Разходка с мъртвите” Никълъс Уиндинг Рефн ще снима „Неоновият демон”. Оператор на филма ще бъде номинираният за „Оскар” Филип ле Сурд. Датчанинът отново ще работи с монтажиста Матю Нюман, който стои зад 4 от досегашните заглавия във филмографията на Рефн, както и с композитора Клиф Мартенс, подписал се под „Само Бог прощава” и „Drive: Живот на скорост”. Сюжетът засега се пази в тайна, но е известно, че главните роли ще бъдат поверени на дамски ансамбъл. Очаква се снимките да стартират в Лос Анджелис в началото на 2015г. ... още »
Имената на Никол Кидман и Дев Пател се спрягат за новия проект на компанията на Харви Уейнстейн „Lion”. По всяка вероятност на режисьорския стол ще седи Гарт Дейвис, подписал се под отличения със „Златен глобус” мини сериал “Top of the Lake”. Филмът ще проследява живота на улично хлапе от Калкута, осиновено от австралийска двойка. През март 2015г. се очаква продължението на „Най-екзотичният хотел „Мариголд”, в което Пател отново изпълнява главната роля, а към оригиналния актьорски състав този път се присъединява и Ричард Гиър. ... още »
През есенния сезон на 2015-та година по кината в целия свят ще тръгне дълго подготвяната от 20th Century Fox филмова адаптация на популярния роман “Франкенщайн”. Двете главни роли във високобюджетната продукция са поверени на звездата от поредицата “Хари Потър” Даниел Радклиф и познатия от “Х-Мен: Първа Вълна” Джеймс Макавой. Снимачният период приключи на 20-ти март, тази година, като по-голямата част от снимките протекоха в небеизвестните британски филмови студия “Longcross” и “Twickenham”. Новият “Франкенщайн” ще се различава от предишните екранизации на романа по това, че историята ще бъде разказана от гледната точка на Гърбушко – довереният помощник на ексцентричния учен Виктор Вон Франкенщайн. В ролята на Гърбушко (познат още като Игор) ще видим Даниел Радклиф, а Джеймс Макавой се превъплъщава в образа на Виктор Франкенщайн.В края на 2013-та година сценариста на “Франкенщайн” Макс Ландис (“Хроники”) описа проекта като “забавен, страшен, тъжен и трогателен филм”, а сега Даниел Радклиф разкри по-детайлна информация за историята и персонажите.Ето какво заяви 25-годишния актьор докато рекламираше новия си филм “Рога”:“Бих описал нашата версия на “Франкенщайн” не като хорър-филм, а като приключенски филм с хорър-елементи, който отдава почит на всички предишни екранизации на тази история. Наскоро успях да видя ранна версия на филма и беше доста вълнуващо. Зрителите ще станат свидетели на нещо много динамично и вълнуващо.Смятам, че това, което отличава нашата версия от останалите е връзката между моя герой Игор и Виктор Франкенщайн. Те са съвсем различни, но имат нужда един от друг. В началото Виктор спасява Игор от неговия ужасен живот и му дава шанс да започне наново. Но има определени моменти, които поставят на изпитание лоялността на Игор. На практика става дума за приятелство и отношения, които еволюират на фона на странни експерименти.”На въпроса дали ще видим на екран известното чудовище на Франкенщайн, Радклиф отговори:“В нашия филм чудовището се появява в самия край. Историята е за това как се стига до идеята за създаването на това същество. Има много екшън-моменти, има хумор и има хорър-елементи. Не мисля, че досега и бил правен такъв филм за Франкенщайн. И определено има значителни разлики между романа и филма, който ние заснехме. Имах проблеми с продуцентите когато казах това за първи път, но ще го кажа пак: “Ако харесвате романа и искате стриктно придържане към написаното, тогава ще намразите нашия филм”. Но ако хората са подготвени за нещо по-различно и нетрадиционно мисля, че те ще се забавляват.”Режисьор на новия “Франкенщайн” е англичанина Пол Макгуигън, който е най-известен с работата си по криминалния трилър от 2006-та година “Късметът на Слевин”.Освен вече споменатите Даниел Радклиф и Джеймс Макавой във филма участват още Андрю Скот (“Спасяването на редник Райън”), Джесика Браун Финдли (“Имението Даунтън”) и Даниъл Мейс (“Приключенията на Тинтин”).“Франкенщайн” тръгва по световните киноекрани от 2-ри октомври, 2015-та година. ... още »
Преди малко повече от два месеца започнаха снимките на петата част от поредицата “Мисията невъзможна”. Том Круз се завръща отново в ролята на агент Итън Хънт, а лентата ще се завърти по българските киноекрани в края на 2015-та година. За снимките на “Мисията невъзможна 5” беше отпуснат бюджет от около 170 милиона долара и подобно на предишната част от франчайза приключенския екшън ще се прожектира в IMAX формат.В момента екипа на петия филм работи в Англия и именно от там идват няколко нови снимки от снимачната площадка, на които се вижда прикачения към движещ се товарен самолет Том Круз. Известен с желанието си сам да изпълнява дори и най-опасните каскади, Круз отново е отказал да използва дубльор и напрегнатата екшън-сцена със самолета Airbus A400M бе заснета на височина от близо 1600 метра.Координаторът на каскадите Уейд Истууд: “Том Круз умее да впечатлява. Той е куражлия и не е от тези актьори, които си стоят в караваната докато дубльорите им са пред камерата. Том настоява сам да изпълнява дори и най-сериозните каскади и с това той е заслужил уважението на всички от този бранш. Когато снима той не се приема като звезда и е винаги рамо до рамо с останалите хора от екипа. И всички ние сме горди от факта, че имаме възможността да работим със страхотен човек като него.”Снимачният екип на “Мисията невъзможна 5” ще работи в Англия още няколко дни и очакванията са, че снимките ще приключат до средата на месец декември.Действието на филма ще се развива в Мароко, Виена и Лондон, а освен Том Круз на екран ще видим и познатите от предишните части Джеръми Ренър, Саймън Пег и Винг Реймс. Сред новите актьорски попълнения се открояват имената на Алек Болдуин, Ребека Фъргюсън и Шон Харис.Режисурата на “Мисията невъзможна 5” е поверена на носителя на “Оскар” Кристофър Макуори (“Джак Ричър”), който от своя страна описва филма като “най-амбициозния и мащабен проект по който съм работил до момента”.Световната премиера на петия “Мисията невъзможна” е насрочена за 25-ти декември, 2015-та година. ... още »
Първата българска научна фантастика от близо 25 години насам – антиутопичната черна комедия SUNLESS („Без слънце”) с режисьор и сценарист Тео Чепилов и Китодар Тодоров в главната роля ще има презокеанска премиера на 10-ти ноември в култовия нюйоркски БГ бар DÉJÀ VU. Датата не е случайно избрана, защото политическият подтекст на филма е по-силен от когато и да било, а причината прожекцията да е именно в Америка е, че в момента Тео Чепилов учи в New York Film Academy. Филмът “SUNLESS” беше номиниран в категорията за най-добри български игрални филми на 11-ия Международен фестивал за късометражно кино In The Palace в Балчик и междувременно доби култов статус въпреки че досега е имал само три прожекции и не може да бъде гледан онлайн. Освен Китодар Тодоров в ролята на човек изправен срещу системата, който се озовава в ситуация без изход, във филма участват Малин Кръстев в ролята на екзекутор, Любомир Вълчев като съдия, а дебюта си като кино актьор прави блогърът Кирил Христов в ролята на ТВ водещ. Оператор и продуцент на SUNLESS е Борислав Пенчев, който в момента учи във Vancouver Film School и работи по американски продукции, които се снимат в Канада като сериалите Once upon a time („Имало едно време”) и Arrow („Стрелата”). Еклектичният електронен саундтрак пък е дело на легендарния български дръм-енд-бейс диджей и продуцент Ogonek (Валери Шолевски). По костюмите и декорите е работила Марина Червенкова, специалните ефекти са на Петър Петров, саунд дизайнер е Веселин Зографов, а монтажист на филма е Бохос Топакбашиян.Според авторът Тео Чепилов, известен с работата си по създаването на сериали като „Под прикритие”, „Стъклен дом” и „Домашен арест”, най-голямото предизвикателство по време на снимките бил бюджетът от 2500 лв., който налагал огромна изобретателност и комбинативност на всички нива в продукцията, особено при специалните ефекти, което за щастие не си личи в завършения филм. Прожекцията на SUNLESS в Ню Йорк ще се състои в 19:30 на 10 ноември в популярния български бар DÉJÀ VU в квартал Астория на ъгъла на 28 авеню и 34-та улица, който вече 5 години се нарежда сред задължителните заведения в нощния живот в града, а след филма специална селекция от българска бунтарска музика ще забавлява гостите. ... още »
Поредна промяна в екипа на биографичния филм за Стив Джобс. Крисчън Бейл се отказва от главната роля в продукцията и така става втората голяма звезда, след Леонардо ди Каприо, която се оттегля от проекта. През октомври сценаристът Аарон Соркин потвърди, че Бейл се е съгласил да приеме ролята след дълъг разговор. Дани Бойл, който замени на режисьорския стол Дейвид Финчър ще трябва да изчака със стартирането на снимките, които трябваше да започнат следващия месец. Засега за ролята на съдружника на Джобс – Стив Возняк се спряга името на Сет Роугън. ... още »
„Ние не възнамеряваме да спасяваме планетата. Ние планираме да я напуснем.”Д-р Бранд от NASAСлед дълго очакване (3 отложени премиерни дати) и тягостни преговори, най-накрая “Интерстелар“ е в киносалоните. Някои ще открият интересен маркетингов подход, но той е по-скоро резултат от една интересна инициатива на група кинематографисти ръководена от хитовия режисьор Кристофър Нолън. В средата на лятото тази година, той принуди холивудските мейджъри да се ангажират с договори за квота при употребата на филмовата лента като снимачен материал. Задушена от цифровите технологии, компанията “Кодак“, (най-крупният производител на филмов материал) почти фалира след неколкогодишна агония, заплашвайки да затвори фабрики и лаборатории. Дългият спор “за“ и “против“ пикселите не е приключил. “Старата естетска школа“, защитава текстурата и другите достойнства на негативно-позитивното изображение, но предимствата на работата с цифровите технологии са безспорни. Кристофър Нолън изнерви киноиндустрията с изискването си “Интерстелар“ да се представи в киносалони обзаведени с традиционната лентова прожекционна техника една седмица преди разпространението му по цифров път. След като киносалоните инвестираха крупни средства в обзавеждането с цифрови прожектори, малкият каприз на британския режисьсор даде предимство на тези, които все още си пазят традиционните лентови прожектори. Ужилени финансово, киноразпространителските мрежи нададоха вой, придружен със заплахи за бойкот и така се стигна до отлагането на премиерните дати и известното изнервяне на кинобизнеса.Още от зората на киното, Космосът упражнява притегателната си сила със своята необятност и неразгадани тайни. Филмите на звездна тематика могат да се разделят на две големи групи. Първата е тази, която представя визуален спектакъл с последните технологични новости в киноизображението и дизайна. Другата е ориентирана към човешката драма и вечни дилеми пренесени в безвъздушното пространство.“Интерстелар“ принадлежи към втората категория. Историята ни пренася в неприветливото, постапокалиптично прашно бъдеще, в което земните ресурси са на изчерпване, пустинята навлиза бавно в градовете и гладът хлопа на вратата. След закриването на проектите за изследване на космическото пространство, Купър, пилот на космически ракети и совалки, се е превърнал в земеделец и образцов баща. Вдовец, той се опитва да запълни мястото на съпругата си и се грижи с нежност за двамата си тийнейджъри - дъщеря си Мърфи и сина си Том. Д-р Бранд, философ и математик от агенцията NASA, му предлага да участва в дългосрочен секретен космически проект. Купър се оказва пред класическата трагична родителска дилема между дълга си да остане близо до децата си и отговорността към тяхното бъдеще (и това на по-сетнешните поколения). И двете взаимноизключващи се решения биха се оказали правилни, но желанието отново да полети в космоса надделява и Купър, представител на едно загубено поколение, заменя царевичната си плантация с пулта на уникален интерпланетарен кораб.“Интерстелар“ обединява с лекота разнообразни идеи, амбиции, теории, мелодрама, технологии, достойно количество синтетично изображение и много емоции. Кинофеновете ще открият своеобразен отговор на любимите класици – „Космическа одисея 2001”, „Близки срещи от трети вид” и „Междузвездни войни”. Със своите 167 минути подкрепени от 165 милионен доларов бюджет, филмът е нещо повече от драматично правдоподобен разказ за евентуалните възможности. Нолън задържа вниманието на зрителя с интелигентна спекулация с научните факти. Не за пръв път Холивуд се заема с вулгаризирането на комплекс от физико-математични идеи. Негов консултант е 74-годишният професор от Калифорния Кип Торн, световен експерт в областта на теоретичната физика. Сценарият преплита пространството в пет измерения, гравитацията, квантовата механика и теорията на относителността. Поднесена от Нолън, тази странна научно-философска материя е съвсем разбираема. Подобно на криминален съспенс, обясненията на идеите по отношение на лабиринтите на пространствено-времевия континуум идват в добрия момент, представени в лесносмилаема форма. Така, зрителят може да приеме като реална възможността 23 години от човешкия живот да преминат за няколко секунди. Филмът устоява на изкушението да се хлъзне по технологично-дизайнерските решения и да хвърля пиксели в очите на зрителя. И ако научната информация представена във филма е безспорно забавна и образователна, то скелетът на разказа се крепи на плещите на Матю Макконъхи. Прясно отличен с „Оскар”, 44-годишният актьор защити признанието си това лято в хитовия телевизионен сериал „Истински детективи”. Нолън старателно изследва лицето на актьора, който в не един крупен план виртуозно съчетава радост, съжаление и скръб. Неговият Купър е „несъвършен герой”, раздиран от емоции и способен на грешки. С нюансираната си игра, той подчертава тези си слабости и добавя парфюма на интимност, подсилващ с дълбок психологически реализъм историята на един загрижен за децата си баща. “Интерстелар“ се появява година след хипнотичната визуалност на „Гравитация” и очевидно ще заеме място в много повече номинации. Деветият филм на Кристофър Нолън се очертава като дързък и рисков разказ, който като булдозер е на път да заеме мястото си сред претендентите за престижни награди и да укрепи позицията на режисьора като топ-разказвач на поколението си. ... още »