Имаме два епични филма, които излизат по екраните:
🤖 ТРАНСФОРМЪРС: ПЪРВИЯТ: Подгответе се за зашеметяващ екшън и невероятни битки с роботи. Историята от миналото е тук, за автоботите и десептиконите и е извън този свят! 💥 👑 ПРОКЛЯТИЕТО НА ПЕПЕЛЯШКА: Изживейте мрачен обрат на класическата приказка. Очакват ви магия, мистерия и нов поглед върху историята на Пепеляшка! 🕯️✨
Не пропускайте – вземете своите билети и се присъединете към нас за тези вълнуващи приключения! 🎟️🍿
Нискобюджетната фантастична продукция “Хроники” се превърна в едно от най-печелившите заглавия на 2012-та година, с приходи в световен мащаб от над 125 милиона долара. Още преди лентата да се появи на DVD и Blu-ray пазара от компанията 20th Century Fox обявиха, че ще бъде направено директно продължение. Подготвителната работа по “Хроники 2” започна в края на 2012-та година и по същото време стана ясно, че създателя на оригинала Джош Транк няма да се завърне на режисьорския стол, тъй като ще бъде зает с новия филм от комиксовата поредица “Фантастичната четворка”. Подобна бе и ситуацията със сценариста на първата лента Макс Ландис, който поради ангажиментите си с други проекти се оттегли от екипа на продължението през лятото на 2013-та година.Ландис и Транк бяха основните движещи сили зад оригиналния “Хроники”, но въпреки оттеглянето им от втората част работата по лентата продължава по график. От 20th Century Fox заявиха малко по-рано днес, че вече е избран нов сценарист за проекта и в момента се търси човека, който ще заема овакантената от Джош Транк режисьорска позиция. По сюжета на “Хроники 2” вече е започнал да работи 25-годишния сценарист Джак Стенли, за когото това е първи студиен проект. Сюжетът на продължението отново ще разказва за група млади момчета, които по случайност се сдобиват със суперсили, и според информация от студиото филма ще представлява “още по-необикновен и свеж поглед към историите за супергерои”.Носят се слухове, че изпълнителите на главните роли в първата лента Дейн ДеХаан, Майкъл Б. Джордан и Алекс Ръсел ще се появяват и в продължението, но за момента няма официално потвърждение от страна на 20th Century Fox. За сметка но това вече се знае, че “Хроники 2” ще разполага със значително по-голям бюджет от този на оригинала и плановете на студиото са да бъдат направени поне още две продължения. До няколко месеца ще стане ясно кой ще поеме режисурата на втората част и в най-добрия случай снимачния период на продукцията ще стартира в края на 2014-та година. ... още »
Въпреки личните и професионални проблеми с които се сблъска през изминалите няколко години Мел Гибсън продължава да приема оферти за участие във филмови продукции. През 2013-та година наградения с два "Оскара" актьор и режисьор изигра отрицателната роля в продължението на “Мачете” и малко след премиерата на филма той стъпи на българска почва за снимките на третата част от екшън-поредицата на Силвестър Сталоун “Непобедимите”.През изминалите няколко месеца се носеха много непотвърдени слухове за потенциалните бъдещи проекти на Гибсън, но сега вече се знае със сигурност кой ще бъде неговия следващ филм.Според официален източник от независимото студио Why Not Productions 58-годишния актьор ще изпълни главната мъжка роля в криминалния екшън-трилър “Кръвен баща” (“Blood Father”). Вече завършеният сценарий на филма, дело на Питър Крейг (“Градът”), е вдъхновен от хитовата лента с Лиам Нийсън “Твърде лично”, а на режисьорския стол ще седне французина Жан-Франсоа Рише, който има опит в екшън-жанра най-вече благодарение на работата си по римейка на “Нападение над участък 13”.В “Кръвен баща” Мел Гибсън ще се превъплъти в ролята на бивш затворник, който е принуден да защитава отчуждената си дъщеря от опасни наркотрафиканти. Все още не се разкрива кои други актьори ще партнират на Гибсън, но за сметка на това от Why Not Productions обявиха, че режисьора Жан-Франсоа Рише ще започне да снима филма през месец май, тази година.Бюджетът на лентата няма да надвишава сумата от 30 милиона долара и снимките се очаква да протекат предимно в щата Ню Мексико. В най-добрия случай до две седмици ще бъде оповестен и цялостния актьорски състав на екшън-трилъра.Световната премиера на “Кръвен баща” ще се състои през 2015-та година. Все още няма точно определена дата. ... още »
След малко повече от две седмици ще се състои българската премиера на струващия над 200 милиона долара комиксов 3D-екшън “Невероятният Спайдър-мен 2”. Продукцията на студиото Сони Пикчърс е директно продължение на едноименния филм от 2012-та година, който въпреки че бе отчасти засенчен от далеч по-дискутираните “Черният рицар: Възраждане” и “Отмъстителите 3D” все пак успя да донесе на създателите си приходи в световен мащаб от около 750 милиона долара.Втората част има шанса да подобри постижението на предшественика си и за да увеличат зрителския интерес от студиото подкрепиха лентата с една от най-наситените и агресивни рекламни кампании в холивудската история.През изминалите месеци бяха разпространени голям брой снимки и кадри от “Невероятният Спайдър-мен 2”, които успешно поддържаха интереса на почитателите на Човека-паяк. С наближаването на премиерата от маркетинговия екип на Сони Пикчърс продължават още по-активно да рекламират лентата и сега феновете могат да видят няколко съвсем нови снимки, на които са изобразени главните персонажи в екранната история – Питър Паркър/Човека-паяк, приятелката му Гуен Стейси и злодеите Зеленият гоблин и Райно. Актьорският състав на “Невероятният Спайдър-мен 2” е отново предвождан от Андрю Гарфилд и Ема Стоун, а на режисьорския стол седна създателя на първата част Марк Уеб.По думите на Уеб, екшън-сцените в продължението надминават показаното в лентата от 2012-та година:“Битките този път са много по-епични и ефектни. Още преди да приключим с монтажа на първата част обмисляхме подхода си към продължението и какво да направим за да бъде то още по-голямо и впечатляващо. Искахме на всяка цена да надминем двубоя от първия филм и смятам, че с битката между Спайдър-мен и Електро ние осъществихме тази цел.”Електро е един от няколкото отрицателни персонажи, които зрителите ще видят в “Невероятният Спайдър-мен 2”. Истинското име на героя е Максуел Дилън и той се сдобива със силата да контролира електрическата енергия след като бива ударен от светкавица. В ролята на Електро се превъплъщава носителя на “Оскар” Джейми Фокс, а освен него във филма участват още Дейн ДеХаан, Крис Купър, Фелисити Джоунс, Сали Фийлд, Пол Джамати и Би Джей Новак.Джиамати изпълнява ролята на вече споменатия злодей Райно, а от своя страна Дейн ДеХаан играе ролята на младия богаташ Хари Осбърн и неговото алтер-его Зеленият гоблин.От Сони Пикчърс вече разработват и трети филм от поредицата, който няма да бъде режисиран от Марк Уеб, но за сметка на това Андрю Гарфилд ще се завърне отново като Човека-паяк. Повече детайли за третата част се очаква да бъдат разкрити след като се състои премиерата на втория филм.“Невероятният Спайдър-мен 2” тръгва по българските киноекрани от 18-ти април, тази година. Лентата ще се прожектира в триизмерен и IMAX формат. ... още »
Адаптациите на литературни произведения продължават да бъдат едни от най-често разработваните филмови проекти в Холивуд. Въпреки че приходите на голяма част от тези ленти не оправдават предварителните очаквания интереса на студията към тях не намалява. В момента почти всички големи продуценти в Меката на киното са свързани по един или друг начин с предстоящи филмови адаптации на романи или комикси.Една от тези бъдещи филмови продукции е екранизацията на романът-мистерия “Първото телефонно обаждане от Рая” (“The First Phone Call From Heaven”), който беше публикуван за първи път през месец ноември, 2013-та година. Правата за екранизиране на книгата са закупени от студиото Уорнър Брос, а разработването на проекта ще бъде надзиравано от продуцентката Денис Ди Нови, чиято филмография включва познати на публиката заглавия като “Батман се завръща”, “Писмо в бутилка”, “Едуард Ножиците” и “Кошмарът преди Коледа”.Подготвяната лента все още няма режисьор и работата по сценария тепърва предстои да започне. Смята се, че едва след като разполагат с готов сценарий от екипа на студиото ще дадат официален старт на кастингите за главни роли.Действието на игралната версия на “Първото телефонно обаждане от Рая” ще бъде ситуирано в малкото провинциално градче Колдуотър. В една обикновена сутрин жителите започват да получават мистериозни обаждания от хора, които твърдят, че се намират в Рая. Докато всички се опитват да разберат дали става дума за някаква шега или са свидетели на истинско чудо новината за необяснимите телефонни обаждания бързо се разпространява и скоро в Колдуотър започват да пристигат стотици любопитни хора от целия сват.В същото време в града се завръща и бившия затворник Съли Хардинг, който е скептично настроен към случващото се и смята, че нищо не чака хората след смъртта. Но след като обажданията се увеличават значително и жителите стават свидетели на няколко странни явления Съли започва сам да разследва случая с тайната надежда, че в крайна сметка всичко ще се окаже една добре планирана шега. Истинските изненади обаче тепърва предстоят.Авторът на “Първото телефонно обаждане от Рая” Мич Албъм ще бъде консултант по разработването на сценария, а очакванията са, че екипа на продуцентката Денис Ди Нови ще намери режисьор за проекта до края на лятото на тази година.В най-добрия случай снимките на филмовата адаптация ще започнат през 2015-та година. ... още »
Няма съмнение, че от няколко години насам основните атракции в мултиплексите както в САЩ, така и в България, са комиксовите филми и заглавията от вече съществуващи и успешни поредици. Но въпреки доминацията на тези заглавия се случва на екран да се появят значително малки и по-слабо рекламирани филми, които въпреки това намират своята публика и в крайна сметка се превръщат в изненадващи бокс офис хитове. Скорошен пример за това е режисираната от Стивън Содърбърг комедийна драма “Професия: Стриптизьор”, чиито сюжет бе отчасти вдъхновен от живота на изпълнителя на главната роля Чанинг Тейтъм.Заснетата с бюджет от едва 7 милиона долара лента се представи прилично по българските и американски кина и завърши похода си по световните киноекрани с приходи от близо 170 милиона долара.Още преди “Професия: Стриптизьор” да се появи на DVD и Blu-ray пазара Чанинг Тейтъм разкри, че ще бъде направено директно продължение. Работата по сценария на втората част започна в края на 2012-та година и към вече потвърдения Тейтъм ще се присъединят отново Матю Макконъхи, Алекс Петифър и Джо Манганиело.През изминалата година и половина липсваше нова информация за “Професия: Стриптизьор 2”, но малко по-рано днес, по време на интервю за новата си лента “Саботаж”, Джо Манганиело поговори накратко за проекта и разкри, че старта на снимките ще бъде даден през есента на тази година.Манганиело: “Ще заснемем филма през есента. Мисля, че скоро ще го обявят официално. Невероятно е, че това ще бъде първия ми франчайз. Прекарах си страхотно докато снимахме първия филм и нямам търпение да се събера отново с тези момчета. Все още не съм чел целия сценарий, но това което знам до момента ме кара да мисля, че ще се получи нещо наистина специално. Феновете на първия филм определено ще бъдат изненадани.”Сценарият на “Професия: Стриптизьор 2”, по който работеха Чанинг Тейтъм и Рийд Каролин, е вече напълно завършен, но за момента не е ясно кой ще поеме режисурата на филма. Създателят на първия филм Стивън Содърбърг заяви преди няколко месеца, че си взима “дълга почивка от киното” и търсенето на негов заместник протича в момента.До няколко месеца ще стане ясно кой ще седне на режисьорския стол и кои други актьори ще се присъединят към екипа на продължението. ... още »
Рангел Вълчанов Според мен общуването с Рангел Вълчанов трябва да се признава за висше кинообразование. Смея да кажа, че за последните 35 години имам поне 5 „заверени семестъра” при него и това ми дава известно основание, че в най-новата РАНГлиста на българската кинорежисура ще има едно скромно място и за мен...Срещнах Рангел в киноцентъра, когато беше на 50 и снимаше „Лачените обувки...”. Бях в неговия екип, когато беше на 60 и снимаше „Немирната птица любов”... Когато стана на 70, заедно направихме „Пътешествие между два филма”... След това заснех за БНТ уникалното му изпълнение в „Лазарица” („по шопски”)...По случай неговата 80-годишнина дълго се опитвах пред белия лист да намеря думите, с които да изразя моето преклонение пред Маестрото... В навечерието на неговата 85-годишнина и по случай представянето на последната му книга „Хем съм сам, хем няма никой” отново му бях асистент за „джобното издание” на „Немирната птица...”.Заснел съм и някои безумно смешни „невероятни” истории, разказани от Рангел, които могат да се „видят и чуят” само когато си около този единствен „ФРИ ШОП” (в смисъл на „СВОБОДЕН ШОП”) на българското кино, който спокойно може да разкаже един виц на сръбски, на чешки, руски..., а защо не и на китайски...Надявам се, че отново заедно ще подпишем това дълго отлагано заглавие „На чаша смях при Рангел”...Но днес, повече от всякога, трябва да говорим за мястото на Рангел Вълчанов в историята на киното. Спомням си, че по повод на 100-годишнината на киното бях написал „еретичната” мисъл, че религията на следващите 20 века ще бъде КИНОТО. И там, вместо икони, ще се прожектират филми – евангелията на световното кино. Апостолите на киното всеки ще избира с гласа на сърцето си: Чарли Чаплин, Фелини, Луис Бунюел, Орсън Уелс, Куросава, Бергман, Годар, Вайда, Тарковски, Форман и т.н. А ролята на Христос ще изпълнява СВЕТЛИНАТА (в превод от френски: Люмиер!!!).И в този бъдещ храм на киното, аз лично вярвам, винаги ще има място за една малка българска икона – хлапето от „Лачените обувки...”, което всъщност е самият Рангел Вълчанов.И ако трябва да кажем нещо лично на Рангел, нека използваме думите, които той посвети на бате Димо: „Всеки човек, веднъж роден, живее и умира на тоя свят, но... ти си пример, че понякога, макар и рядко, се раждат хора, които никога не умират. Господ великодушно ни е дарил с хора като теб – подаръци, махнали с ръка пренебрежително на тленността, на видимото, крачещи извън законите на падащите Нютонови ябълки, извън законите на асансьора, магнитните бури на слънцето, а подчинени единствено на Нейно Величество СВОБОДАТА!!! Всемогъща, капризна и всеотдайна само на този, който я носи и отглежда в сърцето си...”А в един филм с неподражаемото си чувство за хумор беше казал: „Българското кино е известно... със своето бъдеще!”.Рангел Вълчанов е далече от нас – в бъдещето, и близо до нас – в настоящето, като уханието на разчупения хляб от „Лачените обувки...” и с неговия глас от песента: „Пустият му Рангел – тука ни карцира-а-а”Рангел Вълчанов си остава завинаги най-светлият и възторжен строител на нашата бедна, наивна и милаК И Н О Б Ъ Л Г А Р И Я...Следва финалният кадър на нашия филм – с най-хлапашката усмивка на Рангел, „която прилича на съмване”...Коста БиковЗАПОВЯДАЙТЕ на специалните прожекции в Дома на киното„А СЕГА НАКЪДЕ?” – 28 март, петък, 18,30, вход СВОБОДЕН„А ДНЕС НАКЪДЕ?” – 28 март, петък, 20,30, вход СВОБОДЕН ... още »
Единственото филмово заглавие, която ще тръгне по родните киноекрани от петък 28-ми март, 2014-та година, е дълго подготвяната мащабна продукция на Парамаунт Пикчърс “Ной”. Триизмерното зрелище с бюджет от над 130 милиона долара е режисирано от създателя на “Черен лебед” Дарън Аронофски, а за изпълнители на главните роли бяха привлечени носителите на “Оскар” Ръсел Кроу, Антъни Хопкинс, Дженифър Конъли, Рей Уинстоун, звездата от поредицата “Хари Потър” Ема Уотсън, Логан Лърман и Дъглъс Буут. Описван като “първия истински блокбастър на 2014-та година” “Ной” преразказва познатата библейска история за Ноевия ковчег и въпреки направените промени режисьора уверява, че “сърцевината на историята е непокътната”.Титулярната роля в лентата е поверена на Ръсел Кроу, а екранната му партньорка от “Красив ум” и “Зимна приказка в Ню Йорк” Дженифър Конъли се превъплъщава в образа на съпругата му, чието име е Наме. От своя страна Антъни Хопкинс и Ема Уотсън играят ролите на дядото на Ной, Метусела, и младата Ила, която е осиновената дъщеря на Ной. Въпреки честите разногласия между Парамаунт Пикчърс и Дарън Аронофски работата по направата на “Ной” протече по график и според бокс офис анализаторите филма има шанса да се превърне в първия голям международен хит на 2014-та година. По думите на Аронофски (за когото това е първи високобюджетен студиен проект) “Ной” е “силно емоционална, епична и вълнуваща история за мъж, който е принуден от обстоятелствата да взима решения размиващи границата между живота и смъртта”.Според специалистите по визуални ефекти от компанията Industrial Light and Magic (които е трябвало да създадат цяло животинско царство) библейската лента съдържа в себе си “едни от най-сложните и детайлни компютърни композиции в киното”.Снимките на триизмерния “Ной” протекоха в Исландия, Мексико и щатите Калифорния, Мисисипи и Ню Йорк. Времетраенето на лентата е около два часа и половина. ... още »
Домът на киното представя трета част от новата си програма „Светът на киното“, която стартира в края на 2013 с американска няма комедия и гангстерски филми от 30-те, а в началото на март 2014 продължи с Чехословашката нова вълна и забранените филми от 1969.От 27 март до края на юни любителите на киното ще имат възможността да видят емблематични заглавия от Италианския Неореализъм, създадени от майсторите на италианското кино Роберто Роселини, Федерико Фелини, Виторио де Сика, Виторио де Сета и Луиджи Коменчини. Освен игралните шедьоври, към програмата са добавени и три документални филма, които проследяват развитието на Неореализма. Програмата се реализира със съдействието на Италианския културен институт, Посолството на Италия и Националния филмов център.Програмата стартира в рамките на 18-ия София Филм Фест с „Рим – открит град” (1945, реж. Роберто Роселини), считан за първия неореалистичен филм. Въплътил всички търсения на режисьорите от тази вълна, „Рим – открит град” разкрива трудностите, пред които са изправени италианците, в годините след Втората световна война. Вдовицата Пина и атеистът Франческо трябва да бъдат венчани от католическия свещеник дон Пиетро. Ден преди сватбата обаче при тях идва Франческо от Съпротивата и обърква плановете им в опит да намери укритие и помощ. В главните роли са любимата актриса на Неореализма – Ана Маняни, Марсело Палиеро, Алдо Фабрици и др. Филмът печели Голямата награда на фестивала в Кан през 1946 г. и е номиран за „Оскар” за най-добър сценарий (в чието написване участва и Федерико Фелини).„Пайза” (1946) често е определян като абсолютен шедьовър на Нереализма. Този път Роберто Роселини залага главно на непрофесионални изпълнители, натуршчици, в подкрепа на идеята да няма утвърдени филмови имена, за да се постигне максимална достоверност и да се внушат реалните проблеми на италианците. „Пайза” се състои от шест миниатюри, разказващи за периода от лятото на 1943 г. до зимата на следващата година. Действието се развива в различни италиански градове, а в отделните новели зрителите ще видят различни ситуации, разкриващи взаимоотношенията между обикновените хора, военни, партизани и др. Филмът печели две награди на фестивала във Венеция, както и номинация за БАФТА за чуждоезичен филм и номинация за „Оскар” за сценарий.Неореалистичната „военна трилогия” на Роселини завършва с филма „Германия, година нула” (1948). В него отново се разглеждат проблемите на обикновените хора, но този път, както подсказва и заглавието, действието се развива в Германия.Сюжетът разказва за времето след Втората световна война и живота на момченце на име Едмунд, което се стреми по всякакъв начин да помогне на бедното си семейство. Срещата му с негов стар учител обаче, променя трагично живота му.„Стромболи” (1950) също е част от програма „Италиански неореализъм” в тазгодишното издание на София Филм Фест. Филмът е първата съвместна работа на Роберто Роселини и актрисата Ингрид Бергман. “Стромболи” е изключително въздействащ портрет на жена, изпаднала в екзистенциална криза. Карен, героинята на Бергман, е бежанка от Литва, която се омъжва за италиански рибар (Марио Витале) и заминава с него в родното му градче Стромболи. Оказала се в изолация, Карен се предава на мрачните си емоции. Този сюжет може да звучи встрани от постулатите на Неореализма, но всъщност “Стромболи” е успешен по-различен опит, в който неореалистичните търсения присъстват и „работят” чрез образа на рибаря и неговия изолиран живот.„Умберто Д.” (1952) е дело на Виторио де Сика – един от най-големите италиански актьори и режисьори , изградил над 50-годишна филмова кариера. Де Сика е деен участник във формирането и реализирането на Неореализма в италианското кино. Красноречив пример са филмите му, а киноманите у нас ще могат да гледат „Умберто Д.”. Сценарият разказва за Умберто Доменико Ферари – пенсиониран държавен служител, който е в постоянно противоречие с хазяйката си и в безкрайно безпаричие. Единствените му приятели са бременната му прислужница и кучето му Флик. Доказателства, че „Умберто Д.” е наистина впечатляващ филм са номинацията за „Оскар” за сценария на Чезаре Дзаватини и номинацията за Голямата награда на фестивала в Кан.Филмът, с който ще бъде представен Федерико Фелини в панорамата на италианския неореализъм на 18-ия София Фим Фест, е „Мамини синчета” (1953). Това е третото заглавие във впечатляващата режисьорска кариера на Фелини и един от най-емблематичните италиански филми за всички времена. Сюжетът ни среща с петима младежи: Фаусто, Алберто, Моралдо, Леополдо и Рикардо. Всеки един от тях търси смисъла на своя живот през личните си грешки и схващания за добро и лошо. Освен от критиката в Италия, филмът получава признание и от Американската филмова академия и е номиниран за оригинален сценарий, а Федерико Фелини печели „Сребърен лъв” на фестивала във Венеция.„Хляб, любов и фантазия” (1953) на Луиджи Коменчини не е типичният неореалистичен филм. Появата му е един от първите знаци, че социално-политическата мощ на това кинонаправление е отслабнала. Филмът е романтична комедия, в която участват звездите Джина Лолобриджида и Виторио де Сика. Персонажът на Де Сика е военен ветеран, изпратен в малък град, където моментално хлътва по две жени. Едната е на средна възраст, а другата е млада и палава. Действието в „Хляб, любов и фантазия” често разчита на фарсови ситуации – похват, който би бил недопустим в първите творби на италианския неореализъм. Комедията получава одобрението на зрителите, а режисьорът се сдобива със „Сребърен лъв” във Венеция.„Пътуване в Италия” (1954) на Роберто Роселини се нарежда сред най-влиятелните филми от този период. Сценарият разказва за разпадането на брака между Катрин и Алекс Джойс (в ролите са Ингрид Бергман и Джордж Сандърс), случващо се по време на едно тяхно пътуване из Италия. Емоционален и психологически, филмът е обявен от най-авторитетното френско филмово издание “Cahiers du cinéma” за основополагаща модернистична творба.„Бандити в Оргозоло” (1961) е филм на режисьора Виторио де Сета. В него главните персонажи са братята Микеле и Пепеду от градчето Оргозоло, чието единствено препитание е отглеждането на овце. Техният спокоен и еднообразен живот се променя само за ден, след като в градчето идват бандити. След нелепи обърквания и несправедливи обвинения, Микеле също става бандит, но с единствената цел да осигури препитание и дом за брат си и майка си. „Бандити в Орголозо” до такава степен впечатлява зрителите и критиците, че никой не се учудва, когато си тръгва от фестивала във Венеция с четири награди.Панорамата „Италиански неореализъм” ще бъде допълнена и от документалната поредица „Neorealismo 1943 – 1954”, режисирана от Джампиеро Тартани и реализирана от Карло Лидзани. Това е антология на италианското кино от посочения период, състояща се от три филма и представлява задълбочен поглед върху целия път и постижения на италианския неореализъм.Програмата по дни и часове – ВХОД СВОБОДЕН„Рим – открит град”27 март, 18:00„Пайза”3 април, 18:30„Германия, година нула”10 април, 18:30„Стромболи”17 април, 18:30„Умберто Д.”24 април, 18:30„Мамини синчета”08 май, 18:30„Хляб, любов и фантазия”15 май, 18:30„Пътуване в Италия”22 май, 18:30„Бандити в Оргозоло”29 май, 18:30Неореализъм 1943 – 1954 (част 1 - до 1945) 05 юни, 18:30Неореализъм 1943 – 1954 (част 2 - до 1950)19 юни, 18:30Неореализъм 1943 – 1954 (част 3 - до 1954)26 юни, 18:30 ... още »