Имаме два епични филма, които излизат по екраните:
🤖 ТРАНСФОРМЪРС: ПЪРВИЯТ: Подгответе се за зашеметяващ екшън и невероятни битки с роботи. Историята от миналото е тук, за автоботите и десептиконите и е извън този свят! 💥 👑 ПРОКЛЯТИЕТО НА ПЕПЕЛЯШКА: Изживейте мрачен обрат на класическата приказка. Очакват ви магия, мистерия и нов поглед върху историята на Пепеляшка! 🕯️✨
Не пропускайте – вземете своите билети и се присъединете към нас за тези вълнуващи приключения! 🎟️🍿
Имайки в предвид, че тазгодишната фантастична продукция “Трансформърс 3” спечели над един милиард долара по света, и така се превърна в четвъртия най-успешен филм на всички времена, не е изненадващо, че от компаниите Hasbro и Paramount Pictures планират да направят още едно продължение.Седмици преди премиерата на третата част се появиха множество слухове относно потенциално ново продължение, но продуцент-режисьора Майкъл Бей и звездата Шая Лебьоф заявиха, че за тях, третия “Трансформърс” е последния филм от поредицата.Въпреки това, от студиото Hasbro не се отказаха от намерението си да направят четвърти филм, и вече е потвърдено, че са започнали разговорите с членовете на оригиналния екип, който превърна досегашните три части от поредицата в едни от най-печелившите игрални филми в световен мащаб.До момента не се знаеше дали продуцентите се опитват да привлекат и Майкъл Бей, но във вчерашна пресконференция, свързана с бъдещите проекти на Hasbro, президента на компанията, Брайън Голднър, разкри, че в момента се водят “активни преговори” с Бей и продуцента Стивън Спилбърг относно потенциален четвърти “Трансформърс”. За момента не се разкрива дали се провеждат разговори и с Шая Лебьоф, но според непотвърдени източници от Hasbro, младия актьор със сигурност няма да бъде част от подготвяния нов филм, и в най-скоро време ще започне търсенето на неговия заместник.Брайън Голднър, който освен президент на Hasbro е и един от изпълнителните продуценти на филмовия франчайз, също така изяви надежда, че “Трансформърс 4” ще влезе в период на препродукция до пролетта на следващата година.Очакванията са, че Стивън Спилбърг отново ще надзирава проекта в ролята си на продуцент, но все още не е ясно дали от Hasbro и Paramount Pictures ще успят да убедят и Майкъл Бей да се завърне на режисьорския стол. Освен, че вече е един от най-скъпоплатените режисьори на света (което неминуемо ще повлияе на бюджета на продукцията), Бей бе категоричен, че следващия филм по който смята да работи е криминалния “Pain & Gain”, чиито сценарий бива описван като комбинация между хитовете “Криминале” и “Фарго”. Независимо от това, източници от Hasbro разкриват, че за момента не се търсят други режисьори, и “студиото ще направи всичко по силите си да запази Майкъл Бей на режисьорската позиция.”Тъй като “Трансформърс 4” е във все още ранен етап на риализация и не разполага със завършен сценарий, информация относно потенциалния сюжет не се разкрива. Единственото което се знае със сигурност, и бе потвърдено от продуцента Дон Мърфи (“Лигата на необикновените”), е че дори и главните действащи лица да бъдат заменени, действието ще се развива в същата филмова вселена от предишните три части, a познатите извънземни роботи Оптимус Прайм и Бъмбълби отново ще бъдат едни от главните атракции на продукцията.Според последната информация, идваща от variety.com, един от актьорите, които продуцентите искат да привлекат за участие е екшън-звездата Джейсън Стейтъм, а намерението е четвъртата и петата част от поредицата да бъдат заснети едновременно в период от две години. За момента обаче, тази новина се счита единствено за непотвърден слух и се чака официално изявление от студията Hasbro и Paramount Pictures.До края на тази година ще бъде разкрита по-конкретна информация относно статута на “Трансформърс 4” и бъдещите планове на продуцентите на франчайза. ... още »
В средата на месец юли, тази година, бе оповестено, че екшън-трилъра ”The Last Stand” е филма, който ще отбележи голямото завръщане на Арнолд Шварценегер в света на киното. Сценарият на продукцията бива описван като кръстоска между “Умирай трудно” и “Точно по пладне”, а за режисьор бе избран южнокорееца Ким Джи-Ун, най-известен с филмите си “Приказка за две сестри” и миналогодишния “Видях дявола”.С изключение на кратките си появи в “Непобедимите” и “Около света за 80 дни”, Арнолд Шварценегер не е участвал с голяма роля в игрален филм от осем години насам. Преди броени дни, актьора бе в България за снимките на продължението на “Непобедимите”, но и в тази продукция екранното му присъствие ще бъде ограничено.За радост на почитателите му обаче, той ще се превъплъти в главната мъжка роля в дълго подготвяния ”The Last Stand”, чиито снимки започнаха официално преди един ден. Това бе разкрито от студиото Lionsgate, откъдето също така оповестиха и имената на актьорите, които ще изпълнят поддържащите роли в екшън-трилъра. Снимките на филма ще протекат в щатите Ню Мексико и Невада, а историята ще разказва за бившия лосанджелиски полицай Рей Оуенс (Шварценегер), който вече работи като граничен шериф в малкото пустинно градче Съмъртън. Когато разбира, че именно към неговия град се е насочил избягал по време на трансфер на затворници известен наркобарон, Рей обединява сили с пристигналите полицаи и федерални агенти, с надеждата да попречи на беглеца да премине границата и да се скрие в Мексико. Но много скоро става ясно, че избягалия престъпник не пътува сам към тихия Съмъртън – освен, че се движи с изцяло бронирана кола и заложник, той разчита на подкрепата и на тежко въоръжена група от наемници, чиято основна цел е да елиминират всичко по пътя си и да гарантират безопасното му преминаване през границата.Към актьорския състав на ”The Last Stand” вече са се присъединили носителя на “Оскар” Форест Уитакър, звездата от комедийната поредица “Jackass”, Джони Ноксвил, и Питър Стормеър, познат на зрителите от хитови продукции като “Армагедон” и “Специален доклад”. “Смятаме да превърнем сблъсъка на границата в една от най-впечатляващите екшън-сцени заснемани някога. Подобна безмилостна конфронтация е нещо, което рядко се вижда в модерните екшъни, и Ким Джи-Ун (режисьора) е решен да предостави на зрителите едно незабравимо зрелище”, заяви продуцента на ”The Last Stand”, Гай Райдел (“Супер 8”).За снимките на филма, режисьора Ким Джи-Ун ще разполага с бюджет от 30 милиона долара, а според източници от студиото Lionsgate, Арнолд Шварценегер се е съгласил да участва за “значително по-малък от очакваното хонорар”.Сценарият на ”The Last Stand” е написан от Джефри Нахманов (“След утрешния ден”), Джордж Нолфи (“Ултиматумът на Борн”) и дебютанта Андрю Науър, а Гай Райдел ще продуцира, заедно с Лоренцо Ди Бонавентура (“G.I. Joe: Изгревът на Кобра”) и Скот Стейндорф (“Адвокатът с Линкълна”).Снимките на екшън-трилъра ще продължат близо три месеца, а световната му премиера ще се състои в края на следващата година. ... още »
След като беше показан на пазара в Кан през май и участва в конкурсните програми на престижните филмови фестивали в Сараево и Варшава, филмът на Стефан Вълдобрев “Манчестър Юнайтед от Свищов” получи поредното си признание: покана от най-големия световен форум за документално кино ИДФА, който ще се проведе в края на ноември в Амстердам.Премиерата на филма се състоя на тазгодишния София Филм Фест и беше единодушно определена от зрители и специалисти като една от сензациите на фестивала.Лентата разказва за странната човешка мечта да бъдеш кръстен на любимия си отбор и ни пренася в света на един строителен работник и колоритните му приятели, създавайки вълнуващ портрет на днешна България с нейните неспокойни, лутащи се хора, толкова разочаровани от своето ежедневие, че духом живеят или на друго място, или в друго време. Историята започва от Свищов, проследява битката на героя със системата, отвежда ни до стадион Олд Трафорд при неговия идол Бербатов и завършва на брега на Дунав, поставяйки въпроса за собствената ни идентичност, за това кои сме и какви искаме да бъдем.“Това е филм за Театъра на мечтите, който всички ние обитаваме. И ме радва мисълта, че именно в “Манчестър Юнайтед от Свищов” Димитър Бербатов направи филмовия си дебют. Имайки предвид професионалния му интерес към киното, бих подпомогнал всякак една негова бъдеща актьорска кариера.”, сподели наскоро Стефан Вълдобрев.Продуцентът на филма Драгомир Керанов заяви, че преди броени дни са приключили преговорите и е бил подписан договорът, с които Лондонската дистрибуторска компания ТВФ Интернешънъл е откупила правата за телевизионното разпространение на филма на територията на целия свят. ... още »
В началото на месец август стартираха снимките на дълго отлагания фантастичен филм “Мъжът от стомана”, чиито сюжет ще разказва за ранните години на един от най-известните комиксови герои – Супермен.За режисьор на амбициозния проект с бюджет от над 170 милиона долара бе избран създателя на хита “300”, Зак Снайдър, а в главната роля на Кларк Кент/Супермен се превъплъщава 27-годишния английски актьор Хенри Кавил. Именно Кавил може да бъде видян на най-новите снимки от снимачната площадка на “Мъжът от стомана” в провинцията Британска Колумбия, Канада.В седмиците след като режисьора Зак Снайдър даде старта на снимките, в интернет се появиха множество видеоклипове и кадри от високобюджетната продукция, но въпреки това от студиото Warner Bros все пак успяха да запазят подробностите около сюжета в тайна. Единственото, което се знае със сигурност е, че цялостната история на “Мъжът от стомана” ще се фокусира върху ранните години на Кларк Кент/Супермен, когато той все още не е овладял напълно силите си, и се опитва да намери своето място на Земята.Първоначално, комиксовия екшън, чиито продуцент е Кристофър Нолан (“Престиж”), трябваше да тръгне по кината в края на следващата година, но преди няколко седмици, от студиото Warner Bros заявиха, че световната премиера на филма е била отложена за лятото на 2013-та година. По думите на режисьора, подходът към “Мъжът от стомана” се различава напълно от начина по който бяха създадени предишните филми за Супермен. Основните промени са най-вече в самия костюм на главния герой - червените гащи, които досега винаги са били негова запазена марка, са премахнати напълно, познатата емблема “S” на гърдите му е по-голяма от тази на предишния Супермен, Брандън Рут, и наметалото му е значително по-дълго от тези, които бяха представени до момента. Друг елемент от филма, който ще се различава от всичко създадено досега е неговата основна структура която, според режисьора Зак Снайдър, е създадена в стила на “Батман в началото”.Снайдър: “Погледнете “Батман в началото” – такава ще бъде структурата и на нашия филм. Ние уважаваме комиксите и героите, които присъстват в тях, но за да постигнем целите си, не трябва да подхождаме с идеята, че това е просто поредния филм от поредицата за Супермен.”Партньори на Хенри Кавил в мащабната лента са актьорите Андже Трау, Ръсел Кроу, Кевин Костнър, Даян Лейн, Ейми Адамс, Майкъл Шанън, Лорънс Фишбърн, Хари Леникс и Айлит Зурер, която замени оттеглилата се в последния момент, Джулия Ормонд. Зурер е в ролята на истинската майка на Супермен, Лара Лор-Ван, а в образа на бащата, Джор-Ел, се превъплъщава носителя на “Оскар”, Ръсел Кроу. От своя страна, Ейми Адамс е в ролята на репортерката от вестник “Дейли Планет”, Лоис Лейн, а Кевин Костнър и Даян Лейн са Джонатан Кент и Марта Кент, които осиновяват младия Кларк Кент на Земята. В двете главни отрицателни роли на безскрупулния генерал Зод и влиятелната Фаора се превъплъщават съответно Майкъл Шанън и германската актриса Андже Трау.Снимките на “Мъжът от стомана” се очакват да приключат в края на месец декември, а според информация от студиото Warner Bros, филма ще бъде конвертиран в триизмерен формат по време на постпродукцията.Световната премиера на фантастичната продукция е насрочена за 14-ти юни, 2013-та година. ... още »
Работата по филмовата адаптация на известния в цял свят роман “Великият Гетсби” протича в момента в Австралия, под режисурата на номинирания за “Оскар” Баз Лурман. В главната роля на милионера Джей Гетсби се превъплъщава звездата от “Титаник”, Леонардо Ди Каприо, а още преди близо една година, от компанията Warner Bros разкриха, че продукцията ще бъде заснета изцяло в триизмерен формат.Това решение превърна “Великият Гетсби” в първата високобюджетна романтична драма, която ще се прожектира в 3D формат – формат, от който по принцип се възползват мащабни екшън-продукции и анимационни заглавия.За да постигне целите си, режисьора Баз Лурман разполага с бюджет от 150 милиона долара, снимачен период от 17 седмици и допълнителни 30 седмици, през които ще бъдат обработвани сцените, визуалните ефекти и триизмерните кадри. Без съмнение, очакванията към “Великият Гетсби” са големи, и въпреки, че снимките му все още не са приключили, от Warner Bros разкриха точната дата на която ще се състои световната му премиера - 25-и декември, 2012-та година.Любопитно е да се отбележи, че на тази дата ще се състои и премиерата на спагети-уестърна на Куентин Тарантино, “Django Unchained”, в който една от главните роли отново е поверена на Леонардо Ди Каприо. Това е втория път, след сблъсъка между “Бандите на Ню Йорк” и “Хвани ме, ако можеш” през 2002-ра година, когато две продукции с участието на Ди Каприо се изправят една срещу друга в бокс офиса. Разказвана от младия писател Ник Карауей, историята на “Великият Гетсби” ще се фокусира върху живота на милионера със съмнително минало Джей Гетсби (Леонардо Ди Каприо), който се премества да живее в Ню Йорк Сити през 1922-ра година.Въпреки всичкото богатство, което Гетсби притежава, той е самотен мъж и единственото му желание е да се събере с любовта на своя живот, Дейзи Бюкенън. Но проблема е, че Дейзи е вече омъжена за уважавания Том Бюканън и има малка дъщеря. В ролите на Дейзи и Том се превъплъщават актьорите Кери Мълигън и Джоел Едгертън, а в ролята на разказвача Ник Карауей ще видим звездата от “Спайдър-мен”, Тоби Магуайър.Адаптираният сценарий на “Великият Гетсби” е дело на Крейг Пиърс (“Мулен Руж”) и режисьора Баз Лурман, а продуценти са Луси Фишър (“На всяка цена”), Дъглас Уик (“Гладиатор”) и Катрин Мартин (“В какво се превръщат мечтите”). В момента, екипа на Баз Лурман работи във филмовите студия Fox, намиращи се в град Сидни, Австралия.Снимките на “Великият Гетсби” ще приключат в началото на следващата година. ... още »
от Александър РайчевВсеки добре знае от колко години е жив. Но пита ли се колко години е живял истински, така че да не съжалява за безвъзвратно изтеклите песъчинки от горната половина на часовника, безмилостно напредващ с обратно броене към финала на жизнения му път. Ами ако можеше да живеем вечно? Щяхме ли всички да се радваме на подобна привилегия?Времето е пари. Този израз е част от модерната ни култура. Вложеният в него смисъл подсказва, че всеки един момент е възможност да заработиш пари с действие в контраст на възможността да стоиш безучастно и да не използваш всяка една възможност. Но какво би станало, ако времето буквално се превърне в конвертируема валута и то световна? От чието наличие зависи колко точно ще останеш жив?Брилянтният новозеландски сценарист и режисьор Андрю Никъл („Гатака“, „Симон“, „Цар на войната“) се завръща след 6-годишно отсъствие, за да ни представи поредната си притча за света, в който всички ние сме принудени да живеем и да изобличи по присъщия си начин социалната несправедливост, която коства живота на мнозина всеки ден, всяка минута, всяка секунда. Добре разработените му идеи този път са опаковани под формата на футурстичен екшън-трилър, който ни предлага визията на една алтернативна вселена, в която на всеки е отредено да живее до 25-та си годишнина. След навършването на тази възраст физическото стареене свършва, но започва истинската борба да заработиш всяка една секунда, докато цената на живота ти не стане прекалено висока и се окажеш красив млад труп.В тази вселена живее и Уил Салас (Джъстин Тимбърлейк), който опитва да свързва двата края заедно с майка си Рейчъл (Оливия Уайлд). Техен дом е една от т.нар зони, като всяка приютява хора според времето, което са натрупали на сметката си. Уил и Рейчъл, разбира се, обитават нещо като гето и само се надяват да зърнат хубавия живот на богаташите от Ню Гринидж. Един ден обаче настъпва рязка промяна, защото Уил спасява човек с часовник на повече от 100 години от лапите на местните главорези, предвождани от избухливия Фортис (Алекс Петифайър). Спасеният Хенри Хамилтън обаче няма особено желание да продължава да живее, докато, за да бъдат безсмъртни малцина, мнозина трябва да загинат. Хамилтън скришно прехвърля целия си авоар на спящия Уил и се преселва в отвъдното. Преди Уил да успее да се зарадва истински на придобивката си, съдбата му изиграва лоша шега и докато с едната ръка му връчва щедър дар, то с другата взима най-скъпото му и го оставя с единственото желание да накаже богаташите, които се крият в техните капиталистически бастиони и тъпчат дребните хора до точката на пречупване.С помощта на набъбналата си сметка Уил успява да си осигури достъп до Ню Гринидж и да се внедри в привилигированото общество, което иска да свали от пиедестала му. Там той среща Силвия Уайс (Аманда Сайфрид) – дъщерята на крупен борсов играч, който подобно на митичния Гордън Геко вярва, че алчността не е порок, а точно обратното, и неуморно търгува с годините на простосмъртните. Силвия е видимо отегчена от сивото си битие и постоянното си обкръжение от мълчаливи охранители. Не е изненадващо, че скоро двамата с Уил се оказват бегълци, чиито очи ще бъдат отворени за истинския смисъл на света, в който живеят, и ще ги изправи в решителна битка с тиранията на несправедливата система.Но пътуването им обещава да бъде повече от трудно, защото по петите им е не само развилнелият се Фортис, но и праволинейният Пазител на времето (т.е. служител на закона) Реймънд Лион (Килиън Мърфи), който си мисли, че Уил е убил Хамилтън и нищо не може да промени мнението му по въпроса. От своя страна Питър Уайс (Винсънт Картейзър) до последно продължава да се надява, че високото социално положение, стената от гардове и стоманените врати могат да те предпазят от приливната вълна на социалното недоволство.„Дилъри на време“ е повече от актуален на фона на бушуващата вече няколко години икономическа криза, която носи все по-голямо отчаяние на обикновените хора, докато властимащите продължават да тънат в охолство. Филмът удачно е подменил паричната единица с времева такава, защото именно времето е нещото, което ни отнема всеки удар на системата – удар, който скъсява земните дни на мнозина и ги тласка да се изключат от уравнението преждевременно.Проблемът на поучителните и предупредителни истории, които Седмото изкуство ни предлага е, че в 99% от случаите те не носят значителни приходи на създателите си, защото хората предпочитат дъвката за очите пред това някоя по-дълбока идея да се прокрадне в съзнанието им. В случая на Андрю Никол предишните му 3 филма по официални данни са донесли общо по-малко от 100 милиона долара. Цяло чудо е тогава, че в капиталистическа машина като Холивуд се е намерил кой да му отпусне пари за нов филм. При „Дилъри на време“ ситуацията обаче е различна и Никол се е запасил с няколко силни коза, които едновременно да продадат филма и да предадат посланието му.Безспорно най-силната страна на филма са актьорите. Никол е заложил на водещите млади, привлекателни и талантливи актьори в Холивуд, които му се отплащат с пълнокръвни и емоционални изпълнения. За Джъстин Тимбърлейк вече е излишно да говорим като за певец, защото той отдавна е само и единствено актьор, който работи неуморно и резултатът е налице с настоящата премиера, в която прави може би най-добрата си роля досега. Той е едновременно раним и твърд герой, решен на всичко, за да въздаде справедливост и да освободи хората от социалните им окови. Не би било пресилено, ако кажем, че за Тимбърлейк „Дилъри на време“ е това, което бе миналогодишния „Генезис“ за Леонардо ди Каприо, като все пак признаем, че филмът на Нолан ще си остане ненадминат в необозримото бъдеще.Аманда Сайфрид успява чудесно да предаде пътя на героинята си от порцеланова кукла в златен кафез до млада бунтарка, която намира кауза, за която си струва да се бориш. Задачата, заложена в образа на Силвия, е да ни покаже, че парите не могат да ти купят щастие и независимо колко повече имаш от останалите, то имането ти ще си остане просто купчина физическо притежание, което не можеш да отнесеш в отвъдния свят, а би могъл да зарадваш толкова много хора приживе с него.Алекс Петифайр е брилянтен като неудържим маниак, бясно куче, което системата толерира, за да задържа бедните зад построените бетонни стени, разделящи човечеството на различни категории хора. Килиън Мърфи от своя странна продължава с поредицата култови роли (след „Генезис“, „Батман в началото“, „Черният рицар“) и извежда на едно ново ниво образа на полицаят, който е създаден за тази работа и не знае как да спре да я върши, дори когато собственият му живот изтича през стиснатите около спусъка на пистолета му пръсти.В „Дилъри на време“ дори и по-кратките роли са изиграни изключително убедително и мигновено ни карат да повярваме в историята на героя и в неговата мотивация. Прекрасната Оливия Уайлд умело предава майчинските чувства на героинята си към героя на Джъстин и смея да твърдя, че няма да почуствате каквато и е да неловкост от факта, че в реалния живот са на приблизително една и съща възраст. Уайлд успява в минимално екранно време да пресъздаде образа на съвременната трудеща се майка, която работи неуморно, за да може децата й да преживеят още един. Дано някой се сети да даде на толкова актуалната актриса някоя по-голяма сериозна роля, а да не я ползват само за украшение на комерсиални продукции със съмнителни качествакато „Каубои срещу извънземни“ примерно.Мат Бомър перфектно предава бремето, което лежи върху плещите на Хамилтън, чието дълголетие му е донесло единствено печал, докато вижда как хората умират около него – измъчени, смазани, с отдавна угаснала надежда в очите. От своят страна Винсънт Картейзър е успешен в пресъздаването на пълния противовес на Хамилтън – пресметливият бизнесмен Уайс, който е готов да ви отпусне още малко време срещу безбожна лихва.Техническата обезпеченост на филма е също в сигурни ръце. Визията на футуристичните Съединени щати, обитавана от хората на времето, е дело на сценографа Алекс Макдауъл, в чиято биография изпъкват заглавия като „Специален доклад“, „Чарли и шоколадовата фабрика“ и „Пазителите“ – все ярки доказателства за безспорните му професионални умения, които тук успяват да спомогнат за контраста между бетонната джунгла на гетото и лъскавите сгради от стъкло и бетон, които крият зад стените си избраните и техните богатства; контраст и между лъскавите резиденции, напомнящи за разкоша на отдавна отминали златни години, и вехти хотели, които отдавна са изгубили своите цветове. И всичко това изглежда напълно съвременно, с малки изключения, което само подсилва чувството за реализъм и релевантност със състоянието на истинския свят и настоящето, в което ние зрителите, живеем.А за цветовете на филма като цяло и картината, стигнала до екрана, отговаря легендарният оператор Роджър Дийкинс, чието дело е визията на всички филми на братя Коен и заслужено е номиниран цели 9 пъти за награда Оскар. „Дилъри на време“ е първият му филм заснет изцяло с дигитални камери, което несъмнено е улеснило снимачния процес, но по никакъв начин не е отнело от качеството на крайният резултат, който изглежда като заснет на 35мм лента, което несъмнено е още един похват за противопоставяне на минало и настояще, едно носталгично намигване към годините, когато времето не изтичаше толкова бързо и не струваше толкова скъпо.Финалният щрих е поставен от композитора Крейг Армстронг, който добавя още едно престижно заглавие към филмографията си, която включва „Мулен Руж“, „Наистина любов“ и „Уолстрийт 2: Парите никога не спят“.При все по-дълбоките социални идеи заложени в „Дилъри на време“, филмът си остава и едно от малкото първокласни развлекателни предложения на Холивуд за тази година. Имаме достатъчно преследвания с коли, престрелки и много, много бягане от страна на главните герои. Един-два момента прехвълят границите на благоприличието по отношение на физически възможното или логически допустимото, но все пак това е произведение на изкуството, а не документален филм. Така че, когато на 28 октомври отидете в най-близкия мултиплекс, се замислете дали имате 2 часа за губене или по-скоро искате да гледате филм, който наистина си заслужава и времето, и парите ви. Защото „Дилъри на време“ е наистина висококачествено предложение в киноафиша, което има достойнството да не краде от скъпоценните секунди на зрителите, а едновременно да ги зареди с желание за по-смислено битие и да ги забавлява на цената на един входен билет – сделка, която не бива да пропускате. ... още »
Сет Макфарлейн, създателят на "Family Guy", разкри, че мечтата му е да върне "Стар Трек" отново към телевизионния формат.Серийната поредица, дело на Джин Родънбъри, е излъчена в периода 1966-1969 г., като от общо 80 серии, на тв-екрана са показани 79.Пред The Hollywood Reporter Макфарлейн заяви: "Ще се радвам изключително, ако "Стар Трек" бъде съживен в телевизионен формат, така както беше през 60-те г. Съдържателни и увлекателни, умно написани истории, които пленяваха феновете на научната фантастика".Той добави, че се съмнява мечтата му да се сбъдне, имайки предвид успеха на кино версиите на "Star Trek", оглавяващи често бокс офис класациите. "Едва ли някой ще ми даде ключовете за такава кола" - метафорично коментира Сет.В момента Макфарлейн работи над нова версия на "Семейство Флинстоун", поддържайки работата си над хитовите си сериали като "Family Guy", "American Dad" и "Шоуто на Клийвланд". ... още »
"Операция "Шменти-капели" ще стане телевизионен сериал, обяви Влади Въргала по време на фестивала на българския игрален филм "Златна роза" във Варна. След премиерата в София новата лента препълни Зала 1 на ФКЦ, предаде АСН. "Получихме най-важното - признанието на негово величество зрителя, и това ни дава категорично основание да продължим филма като сериал", каза Владислав Карамфилов, който е сценарист, сърежисьор и изпълнител на главната роля.Телевизионният вариант ще бъде събран в 12 серии и ще се излъчи по ТВ7. Част от паралелните сюжети, които ще се дописват, са свързани например с героите на Боби Турбото, Джони Пенков и други. Доста неща ще се дописват, каза Влади Въргала, който има две главни роли в продукцията.Много зрители споделяли с него, че продължавали да мислят за филма дни след като го гледали. Многотемието не можеше да бъде избегнато, няма как по друг начин да разкажеш за една епоха с многото й лица и сюжети, допълни известният шоумен.Многопластовият сюжет е бил и своеобразен трик, който да накара публиката отново да се върне към филма. За Влади Въргала би било много голям комплимент, ако "Операция - Шменти капели" стигне поне 200 хиляди зрители в кината.Редактор: Лили Георгиева ... още »