Деца, кучета и една съвсем типична история за по-малките - донякъде дори съм учуден на предимно негативните реакции спрямо "Хотел за кучета". Наистина, филмът не предлага абсолютно нищо ново, но пък ако всяка току що излязла лента беше събитие, невиждано до този момент на широк екран, то сценаристите щяха да се изчерпят доста бързо - нали така. А може би просто филмовите коментатори още са под влияние на впечатленията си от току що отминалите два големи кино-форума и забравят, че не всеки филм е предназначен за тях.
Съвсем вкратце, малко проблемни подрастващи братче и сестра, самите те с поредно приемно семейство, решават да намерят по-добър подслон на своето куче. За тяхна изненада обаче се оказват сред цяла сюрия бездомни песове, обитаващи изоставена сграда, а нещата не се развиват толкова идеално, поне до щастливия завършек.
Можете горе-долу да се досетите за какво става дума и в по-големи подробности, тъй като няма как да не сте гледали поне няколко детски, още няколко кучешки и най-малко шепа смесени комедии - такива все пак има още от времето на Чарли Чаплин. Кучетата естествено са малко по-специални, което води и до достатъчно комични ситуации, тънката сериозна жилка остава що се отнася до питомците без покрив, и общо взето това е - без никакви претенции за голямо постижение.
При все това, "Хотел за кучета" е доста приятен. Абсолютно съм уверен, че ще хареса на най-малките зрители, а за по-големите, които вероятно ще са техните родители, притежава своята доза неангажиращ хумор, чрез която и те малко да разпуснат от ежедневието - стига само да не тръгнат с големи очаквания.
За протокола, главните роли са поверени на поредните нови холивудски хлапета - Джейк Остин и Ема Робъртс, която може би помните от русата комедия "Калпазанка", правещи съвсем прилични изпълнения, доколкото акцентът е повече върху кучетата от всякакъв род и порода.
От там нататък, с изключение на Дон Чийдъл, актьорският състав е почти непознат, което обаче реално няма особено значение. Както нямат и останалите чисто технически подробности, за които спокойно можем да кажем, че са на задоволително ниво.
И в крайна сметка, една относително безметежна, непретенциозна комедия, предназначена видимо за деца, може би е едно от хубавите предложения за празничните дни и на фона на разпукващата се пролет. Ако сте в настроение за нещо малко по-сериозно обаче, дори и на комедийния фронт, то по-добре се насочете другаде.
Филмът е с участието на Ема Робъртс, Джейк Остин, Дон Чийдъл, Лиса Кудроу, Кайла Прат, Кевин Дилън, Трой Джентли, Робин Лий, Джон Симънс
За филма: Виола и Себастиан са дългокосмести четириноги близнаци, които са неразделни още от раждането си. Лошата новина е, че са заловени от Инспекторите. Добрата новина е, че още са заедно.
"Твърде лично" - на първо място в бокс офиса 02.02.2009, 05:36 | синефиш.бг Екшън трилърът с Лиам Нийсън „Твърде лично” надмина очакванията и дебютира на първо място. Другите нови заглавия тази седмица - хорърът „The Uninvited” и комедията „New in Town” дебютираха с по-умерени резултати, а победителите от миналата седмица държаха позиции. Северноамериканският бокс офис този уикенд е почти същия по приходи като на миналогодишния.
Лиам Нийсън не е играл в много в комерсиални хитове, но се справя блестящо в трилъра „Твърде лично”, който прибра $24.6 милиона долара. Очакванията бяха лентата да не грабне повече от $20 милиона. Това е и вторият най-добър дебют през уикенд от ежегодния Супербоул финал след „Hannah Montana & Miley Cyrus: Best of Both Worlds Concert”, който взе колосалните $31.1 милиона миналата година.
Студията отдавна избягва да пуска мъжки екшъни по време на Супербоул уикенда от страх, че няма да се представят успешно. Въпреки това, ходът на Fox се оказа правилен, тъй като футболният финал е в неделя и така петък и събота остават свободни за кино.
Хитът за охранителя в мол „Paul Blart: Mall Cop” отбеляза спад от 35%, спечели $14 милиона и заслужено се класира на второ място. Блокбъстърът на Sony вече има $83.4 милиона за три седмици, като е на път да достигне $125 милиона. Тази сума ще направи филма далеч по-успешен от последните предложения на първокласни комици като Джим Кери, Уил Фарел, Стив Карел и Бен Стилър.
Paramount пуснаха хорър римейка „The Uninvited” с надеждата да привлекат тийнейджърите, но той зае трето място с $10.5 милиона. Американската версия на корейския трилър „A Tale of Two Sisters” постигна среден резултат от $4,485 на екран, от 2,344 кина. С бюджет от $20 милиона, „The Uninvited” привлече публика от 50% мъже и 50% жени, половината от зрителите му са на възраст между 18 и 34 години.
Бокс офисът се оказа благоприятен за филми с кучета. Детската продукция на Paramount „Хотел за кучета” продаде с 32% по-малко билети и се добра до $8.7 милиона. С $48.2 милиона долара в банката за 17 дни, комедията може да достигне $75 милиона, което ще го превърне в поредния победител за Nickelodeon Films.
„Гранд Торино” се оказа най-печелившият филм на Клинт Истууд благодарение на $8.6 милиона долара от този уикенд. Така общата сума вече е $110.5 милиона. Филмът на Warner Bros. е на път да спечели $130 милиона.
Северноамериканският бокс офис отново е в разгара си с четири нови заглавия (всичките с впечатляващи резултати) и най-печелившият януарски уикенд в историята. Публиката наводни киносалоните и рекордът беше поставен в Деня на Мартин Лутър Кинг. Комедията „Paul Blart: Mall Cop” изпревари всички очаквания и излезе начело, а забранените за лица до 18 години „My Bloody Valentine 3D” и „Notorious” също генерираха завидни суми. Детският „Хотел за кучета” дебютира със задоволителен резултат и се включи в първата петица.
Дядо Коледа вероятно е направил подарък на холивудските студия, тъй като почти всички заглавия, дебютирали през последните четири седмици се радват на голям успех сред зрителите, които явно са в настроение за кино. Всъщност, от Коледа насам единайсет филма са стартирали със 17 или повече милиона долара. Миналата година по това време филмите с такива приходи са само четири. Общата печалба от топ 20 е $190 милиона за периода от петък до неделя, което задминава празничния уикенд около Деня на благодарността с 20%. Седмицата около Деня на Мартин Лутър Кинг никога не е била толкова финансово успешна. Очаква се с празника в понеделник четиридневната сметка на топ 20 да достигне $225 милиона или дори повече.
Sony оглавиха чартовете с 33.8 милиона долара с „Paul Blart: Mall Cop”, което изненада и най-оптимистичните прогнози на студиото. Семейната комедия отбеляза среден резултат от 10,751 долара на екран (от 3,144 кина) и установи Кевин Джеймс като привличащо публиката лице. Заставайки в центъра на хитовия сериал „King of Queens”, актьорът досега на имал възможността да играе в главна роля на големия екран. Вместо това винаги е бил подгряващ на вече утвърдени бокс офис титани като Уил Смит в „Хитч” и Адам Сандлър в „Обявявам ви за законни Чък и Лари”. “Бларт” дори победи дебютните резултати на последните филми и на двете звезди.
„Седем души” на Смит се добра до едва $14.9 милиона, докато „Приказки за лека нощ” на Сандлър дебютира с $27.5 милиона. Джеймс привлече главно отрицателни рецензии, което обаче не означаваше нищо за зрителите, търсещи 90 минути безмозъчна забава.
Клинт Истууд продължава да жъне успехи въпреки $95-те милиона, които четирите нови ленти отмъкнаха под носа му. „Гранд Торино” отбеляза малък спад от 25% през втория си уикенд и грабна $22.2 милиона. Warner Bros. се радват на продължителен успех с повечето филми на Клинт Истууд, тъй като по-възрастните фенове обикновено не гледат филма по време на дебютния му уикенд. Със $73.2 милиона вече в джоба, „Торино” може да приключи с $140 или повече милиона.
Битката за третото място беше тежка, но за трите дни от петък до неделя хорърът „My Bloody Valentine 3D” излезе победител. Ужасът на Lionsgate се задоволи с $21.9 милиона от 2,534 зали, средно по 8,642 долара на екран. Това е и най-големият дебют на 3D филм досега, като 1,033 (41%) от всичките зали го прожектират в дитигалната 3D версия. Допълнителните 2-3 долара на билет, които хората трябва да платят за новата технология, също помогна за набъбването на финалната сума. Това е и вторият най-добър дебют за студиото за последните 14 месеца след „Убийствен пъзел V” и неговите $30.1 милиона.
„Valentine” доказа нуждата от интересен хорър в началото на годината и последва успешния дебют на „Нероденият” от миналата седмица. Критиците този път са необичайно благосклонни към „Valentine”. Това е един от малкото уикенди, в които филмът с най-добри ревюта е кървав хорър.